3581
Sök

Garage/verkstad sökes runt Lidköping

430 Inlägg
3 december 2008
Trådstartare
Söker ett vettigt varmgarage att vara å skruva i, har bara kallgarage nu å man blir inte så sugen på att gå ut på vintern å skruva precis...
nån som har el känner till något ställe?
skriv här, pm el ring mig på 073-963 05 65 Micke

Mopar or no car!

430 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
fasen va dött det var...hmm ingen som har nått varmt gosigt ställe att hyra ut te en skruvnödig???

Mopar or no car!

90 Inlägg
8 december 2008
Efterlyste samma sak för ca 2 månader sen, verkar vara komplett omöjligt!

EDIT; Iaf om man inte vill betala 5 lök i månaden per person wink
Senast redigerat av Zaipher (8 december 2008)

Alltiallo - Styrlapp BE CE
559 Inlägg
8 december 2008
Jag är glad att jag överhuvudtaget kommer in i mitt garaget.. 245an går in MEN, kan inte gå runt den. Corollan kan man faktiskt gå runt smile Får i och för sig köra ut Kadetten som står där då men de är de värt. Skruva i varmgarage.

Vet inte om lokalen bredvid Autoexperten är uthyrd. Var Autoverkstad där innan..

Mvh Thomas

Mvh Thomas

90 Inlägg
8 december 2008
Har ju även sett att "Boströms" flyttat på sig och de gamla lokalerna står iofs fortfarande tomma, inga nummer ingenting på kåken, vet ju inte om de vill hyra ut ens en gång! fast det skulle ju vara fint med nåt sådant upplyst som är lite svårare att sno saker ifrån!

430 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
Volvo_Thomas skrev:
Jag är glad att jag överhuvudtaget kommer in i mitt garaget.. 245an går in MEN, kan inte gå runt den. Corollan kan man faktiskt gå runt smile Får i och för sig köra ut Kadetten som står där då men de är de värt. Skruva i varmgarage.

Vet inte om lokalen bredvid Autoexperten är uthyrd. Var Autoverkstad där innan..

Mvh Thomas

jo jag har allt vart inne på den lokalen men då billy på a-expert vill att jag ska öppna verkstad där så är det svårt för mig att hyra den för min egen skruvning...inga fler förslag? mvh/micke

Mopar or no car!

430 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
Zaipher skrev:
Har ju även sett att "Boströms" flyttat på sig och de gamla lokalerna står iofs fortfarande tomma, inga nummer ingenting på kåken, vet ju inte om de vill hyra ut ens en gång! fast det skulle ju vara fint med nåt sådant upplyst som är lite svårare att sno saker ifrån!

det har jag inte tänkt på...ska kolla med de...

Mopar or no car!

90 Inlägg
9 december 2008
Polara skrev:
Zaipher skrev:

gör det! du kan ju även få säga till om du vill ha sällskap där inne ^^

430 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Zaipher skrev:
Polara skrev:
Zaipher skrev:

gör det! du kan ju även få säga till om du vill ha sällskap där inne ^^

De sket sig med boströms, de äger inte lokalen och ägaren vill inte ha några nya hyrgäster då han ev ska riva bygget...

men mera förslag mottages varmt...

Mopar or no car!

430 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
inga fler förslag??

Mopar or no car!

430 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
ingen som har fått nys om nått??

Mopar or no car!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
11 januari 2009
Du har ju gamla Uno-X utanför Götene? Macken är nedlagd, vet inte om verkstan också står tom? Men det kanske är för långt bort? Det är i alla fall en lokal jag kommer att tänka på.

Jag bor ju i Hällekis, och noterade ju när mackarna försvann både i Vättlösakorset i Götene och uppe i Prästkvarn en mil från Mariestad. Båda hade verkstäder och butik samt bensinförsäljning till helt nyligen.

När jag bodde i Lidköping hade vi garage vid Målarboden. Men jag vet inte ens om de lokalerna är kvar som garage numera? Det är ju några år sedan... ;P

Lycka till! // Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

430 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Vivendi skrev:
Du har ju gamla Uno-X utanför Götene? Macken är nedlagd, vet inte om verkstan också står tom? Men det kanske är för långt bort? Det är i alla fall en lokal jag kommer att tänka på.

Jag bor ju i Hällekis, och noterade ju när mackarna försvann både i Vättlösakorset i Götene och uppe i Prästkvarn en mil från Mariestad. Båda hade verkstäder och butik samt bensinförsäljning till helt nyligen.

När jag bodde i Lidköping hade vi garage vid Målarboden. Men jag vet inte ens om de lokalerna är kvar som garage numera? Det är ju några år sedan... ;P

jo dem ställena känner jag till men det blir i längsta laget att köra för att meka...då jag kör tankbil för hydro så körde jag soppa till både götene o prästkvarn...
målarboden har jag kollar på också men inget ledigt...
inga andra förslag?? /micke

Mopar or no car!

90 Inlägg
17 januari 2009
Polara skrev:
Vivendi skrev:

jo dem ställena känner jag till men det blir i längsta laget att köra för att meka...då jag kör tankbil för hydro så körde jag soppa till både götene o prästkvarn...
målarboden har jag kollar på också men inget ledigt...
inga andra förslag?? /micke

Fortfarande lika tomt på plats? sad

34 Inlägg
18 januari 2009
Kolla även garagena vid nya försäkringskassan. Pokerklubben har väl också lokaler där...

430 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
adamzon skrev:
Kolla även garagena vid nya försäkringskassan. Pokerklubben har väl också lokaler där...

du menar nere i hamnen?? kollar där ibland men de verkar gå åt så fort något blir ledigt...håller på å letar än...

Mopar or no car!

173 Inlägg
31 januari 2009
Lokaler i lidköping är helt kört ungefär! Vi hade tur o lyckades få grann lokalen nu när dom flyttar men det räcker ändå inte för oss så vi kommer börja bygga egen lokal i stället. det är det enda o göra.

men Kolis kommer ha lokaler sanrt o hyra ut bakom gammla mekonomen. Gripen fastigheter ring o prata med han.

//Patrik

430 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
ingen som har fått nys om något???

Mopar or no car!

90 Inlägg
24 april 2009
Inte nått, vart o kollat som fasen, 1-5 ggr i veckan i princip överallt, det blir fan inte ett skit ledigt sad

430 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Zaipher skrev:
Inte nått, vart o kollat som fasen, 1-5 ggr i veckan i princip överallt, det blir fan inte ett skit ledigt sad

ja de verkar så...falks gamla verkstad blev ju ledig men de ville ju ha 6000kr/mån +el/värme osv...
inte så intressant direkt

Mopar or no car!

Sök