2851
Sök

Piercing-tråden.

184 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Kim93 skrev:
WS6 skrev:
Kim93 skrev:
Jätte kul att det är många som har många olika piercingar smile

själv har ja 10 vanliga piercingar i örat, 1 i tungan och en bridge wink

Härligt! smile
Någon ny på g då? smile

ja ja funderar på att ta en i naveln o sen ännu en till i örat wink sen om d blir någon mer sen återstår o se big_smile
har du några piercingar?

Naveln är snyggt - do it! wink
Jo jag har 13st wink
2x tungan
1x tongue-web (strängen under tungan)
1x helix
1x ear-head
1x 2,4mm öra
3x 3,2mm öra
1x 6,5mm öra
1x navel
2x brösten (en i var)

Gjorde navel för ca 4månader sen och brösten för snart 2månader sen så de ska få läka ordentligt nu, sen blir det tragus och någon helix till till nästa vinter (eftersom att jag kör hoj på sommaren, vill inte mosa på en hjälm med nypiercade öron) tongue

Can you handle me?

Heads, you live. Tails, you die. 50/50 chance.
44 Inlägg
12 januari 2012
WS6 skrev:
Kim93 skrev:
WS6 skrev:

Härligt! smile
Någon ny på g då? smile

ja ja funderar på att ta en i naveln o sen ännu en till i örat wink sen om d blir någon mer sen återstår o se big_smile
har du några piercingar?

Jo jag har 13st wink
2x tungan
1x helix
1x ear-head
1x 2,4mm öra
3x 3,2mm öra
1x 6,5mm öra
1x navel
2x brösten (en i var)

Gjorde navel för ca 4månader sen och brösten för snart 2månader sen så de ska få läka ordentligt nu, sen blir det tragus och någon helix till till nästa vinter (eftersom att jag kör hoj på sommaren, vill inte mosa på en hjälm med nypiercade öron) tongue

hahah d va många olika kan ja säga XD tragusen tycker ja låter riktigt bra dom e riktigt snygga big_smile

There is only one conclusion for every story.......We all fall down.

184 Inlägg
12 januari 2012
Trådstartare
Kim93 skrev:
WS6 skrev:
Kim93 skrev:

har du några piercingar?

Jo jag har 13st wink
2x tungan
1x helix
1x ear-head
1x 2,4mm öra
3x 3,2mm öra
1x 6,5mm öra
1x navel
2x brösten (en i var)

hahah d va många olika kan ja säga XD tragusen tycker ja låter riktigt bra dom e riktigt snygga big_smile

Hehe jo, men de är välplacerade så det ser inte mycket ut smile
Tragus är skit snyggt! big_smile

Can you handle me?

Bitch!
87 Inlägg
12 januari 2012
Idag skaffade man sig en Industrial, är då nöjd! smile

Utöver det så har jag;
2x Töjning 10mm,
1x Tragus,
2x Helix,
11x Lobe
1x Tung Web
1x Naveln
1x Näsan
1x Bröstvårta

184 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
lillisaa skrev:
Idag skaffade man sig en Industrial, är då nöjd! smile

Utöver det så har jag;
2x Töjning 10mm,
1x Tragus,
2x Helix,
11x Lobe
1x Tung Web
1x Naveln
1x Näsan
1x Bröstvårta

Härligt! smile

Can you handle me?

Bitch!
87 Inlägg
17 januari 2012
Kan man säga dock har jag fått en härlig infektion hmm

44 Inlägg
17 januari 2012
lillisaa skrev:
Kan man säga dock har jag fått en härlig infektion hmm

d e aldrig kul d. hade själv en industrial förrut men tog ur den efter 6mån då d gjorde så ont att man inte kunde röra den o svulna upp gjorde d me sad

Bitch!
87 Inlägg
17 januari 2012
Jag har inte direkt svullet öra utan det är bara infekterat, men var och köpte läkarsprit igår att rengöra med så vi får väl se hur det går smile

Bitch!
87 Inlägg
17 januari 2012
http://lillisaa.blogg.se/images/2012/pic_184848972.jpg
Här är en bild på ena örat, börjar bli en del skrot.. smile

44 Inlägg
17 januari 2012
lillisaa skrev:
Jag har inte direkt svullet öra utan det är bara infekterat, men var och köpte läkarsprit igår att rengöra med så vi får väl se hur det går smile

Hoppas det blir bättre för dig smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
20 januari 2012
Plockade tyvärr ut min stav ur BV i veckan.

Gjorde den den 5 nov 2010 och i veckan tröttnade jag på den.
Först började det med att ena kulan åkte in i hålet, inte en chans att det kunde läka då.
Bytte till större kulor men det ville ändå inte läka. Men kulorna stannade iaf på utsidan.
För ca 1 månad sedan bytte jag tillbaka till samma kulor som från början för jag tänkte att nu borde det väl vara tillräckligt bra för att den inte ska åka in i hålet men det gjorde den ju såklart..
Ville verkligen inte plocka ut den men det känndes som enda utvägen. Och det gjorde oftast ont bara man nuddade den.

Funderat en hel del på om han satte det så att det på ena sidan blev för långt in. Och att staven var för kort.
Hade 18 i längd.

Fast nu är den som sagt ute och den bra sidan syns det knappt att det suttit något i.

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
20 januari 2012
bollen1986 skrev:
Precis hemkommen från Eightzero piercing i Skövde med 2,4mm hål i örat smile
Ska töjas till 12mm (har redan 12mm i andra örat)

Vart ligger det? smile
Jag känner bara till Evolver.

I do it my way

3 714 Inlägg
20 januari 2012
SweetBabyDoll skrev:
bollen1986 skrev:

Vart ligger det? smile

Samma lokal smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
20 januari 2012
bollen1986 skrev:
SweetBabyDoll skrev:
bollen1986 skrev:

Vart ligger det? smile

Samma lokal smile

Okej. Men är det olika piercare? För jag har ju vart hos han där. Finns det flera? tongue

Vet att Rikard från Magic Man har flyttat in på Evolver och tatuerar där ist med någon annan kille smile

I do it my way

3 714 Inlägg
20 januari 2012
SweetBabyDoll skrev:
bollen1986 skrev:
SweetBabyDoll skrev:

Vart ligger det? smile

Samma lokal smile

Okej. Men är det olika piercare? För jag har ju vart hos han där. Finns det flera? tongue

Vet att Rikard från Magic Man har flyttat in på Evolver och tatuerar där ist med någon annan kille smile

http://www.eightzero.org/ där är hemsidan iaf smile
kommer inte ihåg vad han som piecrade mig hette men kolla in hemsidan smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

184 Inlägg
20 januari 2012
Trådstartare
SweetBabyDoll skrev:

Först började det med att ena kulan åkte in i hålet, inte en chans att det kunde läka då.
Bytte till större kulor men det ville ändå inte läka. Men kulorna stannade iaf på utsidan.
För ca 1 månad sedan bytte jag tillbaka till samma kulor som från början för jag tänkte att nu borde det väl vara tillräckligt bra för att den inte ska åka in i hålet men det gjorde den ju såklart..
Ville verkligen inte plocka ut den men det känndes som enda utvägen. Och det gjorde oftast ont bara man nuddade den.

Funderat en hel del på om han satte det så att det på ena sidan blev för långt in. Och att staven var för kort.
Hade 18 i längd.

Fast nu är den som sagt ute och den bra sidan syns det knappt att det suttit något i.

Vilken storlek hade du på kulorna? Jag tycker det låter konstigt att de ska kunna åka in i hålet så =/
Och 18 lång låter långt! Jag har fortfarande läkestavarna (inte ens dem tror jag är 18..), men har pratat med min piercare och jag kommer byta till 10mm långa stavar om ca en vecka då jag kan byta! Kulorna jag har nu är 4mm men kommer ha 5mm när jag byter (pga att de kulorna jag ville ha bara fanns i 5mm, men blir rätt lagom!) big_smile

Can you handle me?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
21 januari 2012
WS6 skrev:
SweetBabyDoll skrev:

Hade 18 i längd.

Vilken storlek hade du på kulorna? Jag tycker det låter konstigt att de ska kunna åka in i hålet så =/
Och 18 lång låter långt! Jag har fortfarande läkestavarna (inte ens dem tror jag är 18..), men har pratat med min piercare och jag kommer byta till 10mm långa stavar om ca en vecka då jag kan byta! Kulorna jag har nu är 4mm men kommer ha 5mm när jag byter (pga att de kulorna jag ville ha bara fanns i 5mm, men blir rätt lagom!) big_smile

Ingen aning vad kulorna hade för storlek faktiskt. Men kanske 4-5 mm. Satte i svinstora efter det.
Dom åkte väl inte direkt IN I hålet men skinnet kom över kulan så att säga.

Mjo, staven var 18 och jag hade gärna haft en längre.

Meeen, nu är problemet löst wink synd

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
21 januari 2012
Glömde skriva att min labret är det RIP för också.
Plockade ur den i somras. Tröttnade på den efter 10 år så den åkte.
Känndes för fjortis nu för min del (gjorde den ju iofs när jag var just fjortis ;D kan ju berott på det).
Och att den har skaft upp mitt tandkött endel gjorde att jag hellre räddar gaddarna.

Får se vad nästa projekt blir.
Men det lär dröja tills dess.

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
21 januari 2012
bollen1986 skrev:
SweetBabyDoll skrev:
bollen1986 skrev:

Samma lokal smile

http://www.eightzero.org/ där är hemsidan iaf smile
kommer inte ihåg vad han som piecrade mig hette men kolla in hemsidan smile

Okej, trodde att det var en ny studio.
Det var han Andreas som gjorde min BV.

I do it my way

184 Inlägg
21 januari 2012
Trådstartare
SweetBabyDoll skrev:
WS6 skrev:
SweetBabyDoll skrev:

Hade 18 i längd.

Ingen aning vad kulorna hade för storlek faktiskt. Men kanske 4-5 mm. Satte i svinstora efter det.
Dom åkte väl inte direkt IN I hålet men skinnet kom över kulan så att säga.

Mjo, staven var 18 och jag hade gärna haft en längre.

Meeen, nu är problemet löst wink synd

Hur som helst är det tråkigt att du fick ta ut den!

Can you handle me?

Sök