stannar där, då vet jag att ja kan ta ut dom och det ''växer igen'' helt okej. Vill ha mer men vill inte riskera att klippa och klistra ihop öronen om jag en dag vill ta ut dom.
ok då skulle du stannat vid 8-10mm för att vara säker på att det växer igen vet en som haft 20mm och det växte igen bra på honom så det har väl kanske mycket att göra hur bra läkekött man har m.m
Har haft 14 och sen plockat ur. Då växte det igen helt okej Sen kan de säkert gå bra upp till 20 men orkar inte riskera nåt, haha. Framtiden är är väl redan förstörd utseendemässigt då ja redan har tatuerade fingrar och händer haha.
Har haft 14 och sen plockat ur. Då växte det igen helt okej Sen kan de säkert gå bra upp till 20 men orkar inte riskera nåt, haha. Framtiden är är väl redan förstörd utseendemässigt då ja redan har tatuerade fingrar och händer haha.
ok ja, jag vet ju bara vad min piercare sa så jag kan ju ha fel aja men det är ju bara snyggt med gaddningar bara tråkigt man inte får jobb för att den tråkiga chefen från -40 talet inte vill anställa för dom fortfarande tror att man är kåkfarare bara för man är tattuerad...
stannar där, då vet jag att ja kan ta ut dom och det ''växer igen'' helt okej. Vill ha mer men vill inte riskera att klippa och klistra ihop öronen om jag en dag vill ta ut dom.
Ne lite större man lever ju bara en gång i det här livet så lika bra att plåga kroppen på riktigt och skita i hur det ser ut när man blir så pass gammal
Ne lite större man lever ju bara en gång i det här livet så lika bra att plåga kroppen på riktigt och skita i hur det ser ut när man blir så pass gammal
Har nu tagit ut den i läppen och i ögonbrynet så har bara 20mm töjningar och tungar kvar men funderar på att skämma bort kroppen en i bröstvårtan Någon som har det ? hur ont gjorde de? Sen funderar jag även att göra tjurring eller i kinderna
Jag har i brösten, gjorde båda på samma gång Det är de piercingarna som känts mest att göra enligt mig, men man överlever! Min piercare sa att det antagligen känns mer på män än på kvinnor, hur man nu kan veta det har jag ingen aning om, men det är ju så olika från person till person! Men kör på det, SKIT SNYGGT!
Tyckte inte att det känndes speciellt mycket när han körde nålen genom min BV. Det roligaste är att jag lyssnade på rixfm eller vad det var igår efmiddag. Och då pratade dom om just bröst med en läkare som gör bröstoperationer. Och han sa då att små bröst ofta är känsligare än stora. Lite rolig onödig info =P
Jag har piercing i naveln, näsan och tungan. Jag som är jätterädd för nålar etc klarade tungan galant men när jag piercade näsan och naveln svimmade jag. känns som tungan borde varit värst. Egentligen?!
Jag har ganska hög smärttröskel så tycker egentligen inte att någon av de jag har har gjort jätte ont, mest kändes brösten. Men av de tre du har så tycker jag att näsan låter "värst" på något vis Har själv ingen i näsan så jag kan inte uttala mig om hur det verkligen är Sen är det ju så olika från person till person!
Har nu tagit ut den i läppen och i ögonbrynet så har bara 20mm töjningar och tungar kvar men funderar på att skämma bort kroppen en i bröstvårtan Någon som har det ? hur ont gjorde de? Sen funderar jag även att göra tjurring eller i kinderna
Jag har i brösten, gjorde båda på samma gång Det är de piercingarna som känts mest att göra enligt mig, men man överlever! Min piercare sa att det antagligen känns mer på män än på kvinnor, hur man nu kan veta det har jag ingen aning om, men det är ju så olika från person till person! Men kör på det, SKIT SNYGGT!
Tyckte inte att det känndes speciellt mycket när han körde nålen genom min BV. Det roligaste är att jag lyssnade på rixfm eller vad det var igår efmiddag. Och då pratade dom om just bröst med en läkare som gör bröstoperationer. Och han sa då att små bröst ofta är känsligare än stora. Lite rolig onödig info =P
Så värst mycket kändes det väl inte, men om man jämför med de andra jag har så är det de piercingarna som känts mest på mig
Så värst mycket kändes det väl inte, men om man jämför med de andra jag har så är det de piercingarna som känts mest på mig
Undra hur dem har tagit reda på den infon
Tycker att alla mina har vart lagom med smärta. Inte så mycket. Värst, det står mellan när jag gjorde mitt hål i näsan själv med nål och inte fick igenom hela så tillslut tryckte jag igenom själva smycket bara. Det kändes. Eller så är det när en kompis gjorde min tragus. Hon hade ett helvete att få igenom kanylen för det första och sen fick hon inte i ringen. Så jag fick åka och köpa en stav och sätta i själv. Det var mest blodigt, rann nedför kinden xD. Därimot när en annan kompis gjorde mitt hål i läppen med en vässad TV antenn så känndes det knappt =P. Ah, jag vet, ajja på allt det där. Men som jag sa förut, man var ju en såkallad fjortis då ;P.
Mjo, men det är väl så enkelt att dom med små tycker att operationer och vad det nu är gör mera ont än dom med stora bröst.
Åh! Jag vill också göra en tragus! Men det får vänta, snart dax att plocka fram hojen! Lycka till med din iaf!
Har nog ångrat mig xD. Blir ingen än. Såg 2 stycken hojar igår
Haha varför ångrat dig? Åh! Härligt!
Ähh, jag vet inte.. Jag är snabb i svängarna, knappt att jag själv hänger med. Grejen är väl den att piercingen skulle vart en present från killen men jag vill ha ett par skor av han ist. ;D