3626
Sök

Jag och min klass byggde om en s70 till en s72:a=) länk inne på tråd..

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Jag och min klass byggde om en s70 till en s72:a
mycke info på länken. fråga gärna=)

http://www.zatzy.com/projekt/313466-nob … o-s72.html

//

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 december 2008
Snyggt!!! tongue Men den där vingen... naaaa

Sump Runk Rätt O Slätt!

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Snyggt!!! tongue Men den där vingen... naaaa

Ja vet! vi skulle börja på en egen vinge, men då sa läraren att han skulle fortsätta med den så den blev klar i tid... tiden gick ingen ville fråga om vingen och till slut så blev det den, ingen i klassen visste nått om den, och ingen ville egentligen ha den hmm

5 089 Inlägg
4 december 2008
vingen var ju för stor ja.. och bilen ser ju precis ut som daytona bilen. hitta på något nytt istället ;P

Men bra jobbat iaf smile

\Lindgren

4 506 Inlägg
4 december 2008
Ja den var redigt snygg.
Men vingen som även många andra värkar tycka
får jag hålla med om att den inte passade in där
alls.

Men det är min smak, Väldigt fint jobbat förövrigt.
Vh Wall

Kan du andas kan du dö.

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
4 december 2008
Vad är det för fälgar?
TD Mesh 3 Black?

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

741 Inlägg
4 december 2008
Riktigt snygg blev den, men som flera redan sagt vingen är gräslig hmm
Senast redigerat av Joo (4 december 2008)

2 638 Inlägg
4 december 2008
Blev ju sjysst, men säger som de andra. Vingen var förstor samt att ni kunde väl ha kommit på något eget.

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
vingen var ju för stor ja.. och bilen ser ju precis ut som daytona bilen. hitta på något nytt istället ;P

Men bra jobbat iaf smile

jepps, det är en kopia av den faktiskt, samma lärare, vi hittade de gammla lkånga rutorna som va kvar efter den å då blev vi sugna på ett sånt projekt också:D

Kanon..
1 473 Inlägg
4 december 2008
Vingen va la okey framifrån åtminstone smile

O de e la en räser så de ska väl va stor vinge tongue

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
4 december 2008
Kör på utan vingen helt o hållet.
Grymt cleant stuk då.
Undrar fortfarande vad för fälgar ni slängt på. smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Jojje_ skrev:
Kör på utan vingen helt o hållet.
Grymt cleant stuk då.
Undrar fortfarande vad för fälgar ni slängt på. smile

ajuste=) kommer inte riktigt ihåg, men ja kan ta reda på dä=)

Reservdansk
6 271 Inlägg
4 december 2008
Ni var väldigt dåliga på att uppdatera i slutet av tråden, efter att ni flyttat bak B-stolparna. wink

Och vingen sen... roll

Annars såg den mycket trevlig ut! big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

653 Inlägg
4 december 2008
Synd att ni inte fick iordning den i tid bara roll 3orna som går här nu ska renovera en bubbla till original skick till Lecab detta året wink

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Aronsson_Kil skrev:
Synd att ni inte fick iordning den i tid bara roll 3orna som går här nu ska renovera en bubbla till original skick till Lecab detta året wink

oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kik

198 Inlägg
4 december 2008
Ser jäkla najs ut, men som du har hört några gånger förut....vingen! wink
Vingen skulle varit lägre...
Varför kommer de sig att alla klasser bygger om volvos till 2 dörrars? känns som de gjorts nåågra gånger nu smile
En polare har en guldrig 852 som en klass gjorde för några år sen.
Senast redigerat av HEATSEEKER (4 december 2008)

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
HEATSEEKER skrev:
Ser jäkla najs ut, men som du har hört några gånger förut....vingen! wink
Vingen skulle varit lägre...
Varför kommer de sig att alla klasser bygger om volvos till 2 dörrars? känns som de gjorts nåågra gånger nu smile
En polare har en guldrig 852 som en klass gjorde för några år sen.

hehe oki. dä var ju först en rävlin 99-00 som bilsport arangerade och nobelgymnasiet som ja gick på vann den men sin volvo 852 Daytona, och när de beställde rutor så var de tvugna att beställa 10 par. å de var ett par som låg kvar efter dä, å de kom fram när vi städade, å då fråga vi läraren om inte vi också kundew bygga, å dä kunde vi=)

Nattdrömmare
137 Inlägg
4 december 2008
Måste ha varit grymt kul skolprojekt att hålla på med. Kul att se att det finns dem som får möjlighet att göra något sådant.

Som jag läste på grundtråden så hade det passat bättre med en R-vinge, hade varit stilrent. Hade det suttit svarta klarglas hade gett mer racing stuk. Men detta är i mitt tycke.

Bra jobbat grabbar!

..:: mer vild än tam ::..

155 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
nadaclue skrev:
Måste ha varit grymt kul skolprojekt att hålla på med. Kul att se att det finns dem som får möjlighet att göra något sådant.

Som jag läste på grundtråden så hade det passat bättre med en R-vinge, hade varit stilrent. Hade det suttit svarta klarglas hade gett mer racing stuk. Men detta är i mitt tycke.

Bra jobbat grabbar!

jepps, tack=) ja den vingen hade ju solklart gjort sej bättre på den bilen!smile

653 Inlägg
4 december 2008
Sunnmo skrev:
Aronsson_Kil skrev:

oki, nice! ska dit på månda faktiskt å hämta min gamla cykel:p s¨ja får slå en kik

Kanske är den som stått där ända sen jag börjat wink jaa gör så, varit och kollat verkstaden än då?

Sök