2225
Sök

Någon som känner till denna 960?

60 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Nu är det såhär att jag har hittat en volvo 960 på annons som är väldigt intressant. Men nu är det såhär att om man ringer till telefonnumret i annonsen så kommer man till röstbrevlåda med en gång, har skickat mail men har ej fått svar, har lämnat meddelanden på röstbrevlådan men ännu ej någon kontakt.

Så min fråga till er är det någon som känner till den 960?

http://www.blocket.se/vi/19243207.htm?ca=15_s

Tacksam för svar!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
4 december 2008
En bil från 1996 och 11k mil för 9800:-? måste ju vara något skumt med bilen.

60 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Ja det är det säkert men detn har ju varit dyrare... och som sagt att telefonnumret inte går att ringa till så är den kanske rätt svårsåld?hmm

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
4 december 2008
johannesfp skrev:
Ja det är det säkert men detn har ju varit dyrare... och som sagt att telefonnumret inte går att ringa till så är den kanske rätt svårsåld?hmm

Slagit dig att bilen är såld och nr gick till ett kontantkort som är slängt? Väldigt vanligt fenomen.
Senast redigerat av J-P-R (4 december 2008)

1 024 Inlägg
4 december 2008
kolla upp om det finns kvar några lån på bilen å så om du ska kolla in bilen, jag fick kassa vibbar av denna med en gång,

3 714 Inlägg
4 december 2008
denna bilen verkar det vara nått skumt med...

behöver inte vara det heller utan kan vara så att han/hon behöver bli av med bilen ASAP därför det låga priset.....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

185 Inlägg
4 december 2008
Har tittat på denna jag med, skickat mail men inte fått något svar. Priset avskrämmer mig lite, men om det är som bollen säger så blir man ju klart intresserad:)

60 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Det är ju mkt möjligt att bilen är såld, men han sänkte priset den 28 november och jag ringde nästan direkt? Men de är klart man måste ju kolla bilen ordentligt när den är så förvånansvärt billig. tackar för svaren:)
Senast redigerat av johannesfp (4 december 2008)

30 Inlägg
4 december 2008
Eller någon stackare som fyller år:D

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 december 2008
Det är en annan 960, som försöker sälja sin polare, till ett vrak pris.

Säljaren heter  Volvo 960 964 2,5 E Pärla, eller så säljer han sig själv. yikes

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

2 072 Inlägg
4 december 2008
själv tror jag ej på annonsen.. finns alla slags "kompisar födelsedagar mm mm" som sätter upp annonser..
men men.. allt kan vara möjligt wink

Sandzoo i da house

4 299 Inlägg
4 december 2008
Med tanke på hur folk är idag så skulle man nästan ta och hålla koll på teleräkningen tongue

Hehe, fick lite dom vibbarna med att man ringar ett nummer och sen helt plötsligt har man en teleräkning på 20.000 kr liksom roll Dom hittar ju på nya sätt hela tiden att sno pengar från folk...

Men förmodligen är det nån som jävlas med sin kompis på detta sätt som nån sa smile

//Jacob

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
5 december 2008
5kr på att det är Muhammed som säljer bilen, med tanke på namnet. wink

Smålänning
7 883 Inlägg
5 december 2008
Känns ju bra att inte skriva sitt namn, och dessutom ha ett oreggat kontantkort som enda kontaktinformation i annonsen... Och inte heller visa regnummer...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

3 059 Inlägg
6 december 2008
johannesfp skrev:
Men de är klart man måste ju kolla bilen ordentligt när den är så förvånansvärt billig. tackar för svaren:)

Om nu priset e så förvånansvärt billigt så behöver du nog inte kolla så mycket på den.. Skulle du pruta också?

587 Inlägg
6 december 2008
han menade nog snarare att den är så billig pga det kanske finns dolda fel på den...

surt att det verkar vara omöjligt att få tag på säljaren för priset är ju mkt bra.

5 Inlägg
6 december 2008
fick tag på ägaren till bilen 5min efter att anonnsen lagts ut på blocket, och den såldes direkt på telefon..
gammal gubbe som ägde den..

60 Inlägg
6 december 2008
Trådstartare
Okej tack då vet jag de:(

30 Inlägg
6 december 2008
konstigt att priset var sänkt då

Sök