Jag har glömt att visa bilderna från Veidec Festival 2008 @ Mantorp Park. Det finns strax över 1200st foton från tävlingen uppe på min hemsida. Här kommer lite smakprov:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
Det där var ett litet urval av bilder från tävlingen. Jag hoppas de var ok och att ni har lust att komentera helheten eller någon bild. Och välkomna in på www.ziken.se
Mmm, Jag var där själv från ons till söndag! Det va hett som faan alla dagar men som sagt har man själv härjat i den cirkusen och med många vänner som fortfarande gör det så är det inget på hela året som slår Veidec/skouno dragfestival!!!
DS; Jävligt bra tagna bilder, otroligt att du fick med Karlings fina förbränning av topplock!!??
Har du bilder från tidigare år också? Kanske på våran sista bil? En svart o gul pontiac prostocker som det står GANGSTER i framrutan på? Har lyckats tappa bilderna på dator då den havererat...
Har du bilder från tidigare år också? Kanske på våran sista bil? En svart o gul pontiac prostocker som det står GANGSTER i framrutan på? Har lyckats tappa bilderna på dator då den havererat...
jag har varit där i några år men tyvärr så vet jag inte om jag har fotat din bil tyvärr kolla på 2007 på min hemsida så kanske det finns där....
fina o treliga bilder, dock en bit från top notch med ljusinställningar o sånt, fast vissa var klockrena. t.ex depåkillen som kollar in i "solnedgången"