Bergkuist skrev:
LoFET skrev:
Kul med ett MK3 projekt. Det är skoj bilar
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Jdm baklampor är snygga men us ser nästan likadana ut.
skaffa en lexus V8 afm och 550cc spridare och en Fuel cut defenser.
Samt byt topp packning till stål om det inte var gjort.
Så kan du plocka 3-350hk.
Passa även på att byta ic och icrören då tryckröret på turbosidan genom skärmen är lite av en broms då den har dum vinkel.
Ser fram imot updates
![smile](img/smilies/smile.png)
Jo, sant men den nya versionen på den har "led" inbyggt vilket är sjukt snyggt!
Vet du några bra ställen man kan köpa Lexus V8 afm?
spridarna blir nog nästa vinter då jag måste prioritera däck och lite annat före.
FCD är redan fixat dock så får jag nog den först om ett par veckor så är även downpipe. Ska även skaffa en Digital laddtrycksstyrning, vill inte lita på en pysventilare.
IC hörde jag från supramnaia skulle klara sig till minst 400hk, men rören ska bytas snabbt. De är sjukt fula!
Updates kommer nu i helgen! har börjar riva ned inredningen igen.
Celica_salle skrev:
Mycket kul med Mk3 projekt, är själv sugen på att skaffa mig en och bygga på till våren , Det som är kiligast med dom enligt mig är ju somsagt lycktorna bak, men har sett mk3or med annan kjol baktill vilket har gjort att lycktorna passar jävligt bra då.
Haha jo Mk3 är sjukt roliga! inte alls som den moderna. Den är förjävligt svår att gå brett med och pga deras 51/49 viktfördelning så är den svår att styra upp men det är något speciellt med dessa bilar. 80 talet glänser igenom!
Nja kjolar hör inte hemma på denna bil, utom ev fronten men resten är perfect <3
Köp en supra du kommer inte att ångra dig !!
Tuggummimannen skrev:
Tänk bara på att killen bara är arton bast
Haha, men danne du trimmade ju bilen innan du ens provade hur orginal effekten va
![wink](img/smilies/wink.png)