Ja alla här.. jag tackar för omtankarna.
jag vill poängtera att jag värken har skrytit om att jag kör bra, eller att jag skulle vara tät. Men när personer kommer in i tråden och dömmer mig som en drömmare och ifrågasätter att jag ens har råd med en sådan bil, då förklarar jag att pengar är inget problem, har aldrig yttrat mig om hur mycket jag är god för.
Och jag har också skrivit att jag KAN köra bil, men är absolut ingen racerförare eller BRA på att köra bil i den bemärkelsen, men bil KAN jag köra(svensson körning
![wink](img/smilies/wink.png)
).. (att man inte läser hela tråden innan man kommenterar så slipper man sånt).
och ang S2an och supran så var jag sugen på båda bilarna, med tanke på att priset för s2an var riktigt bra (även om den hade varit orginal) och likaså på supran. Att bilarna är så pass trimmade tycker jag är synd då jag tycker som er.. Jag skulle aldrig kunna kontrollera bilen.
När jag väl köper en bil så blir det att köra med den med orginal effekten eller möjligtvis chippad om den nu är det. Sen ta sig sakta men säkert upp i hästar med åren när man känner sig mogen. Jag är mycket mån om att INTE skryta runt på forum, vilket jag inte heller tycker att jag gjort? Jag ville ha lite tips och trix om när det gäller japsare och då bl.a supra mkiv, det var det enda.
Och jag skulle absolut inte ha ekomoni till något 600hk projekt i första taget.
MilleN Jag har nog mer vett än du tror, då jag är väldigt mån om mitt egna liv och vill framför allt inte orsaka andra personskador heller. Men lika sant som det är sagt så vill man våga trycka gasen i botten..
Började kika lite på R33 GT-S därav att det verkar vara en rolig bil, lagom hk orginal (ca 250?) och enligt mig är snyggare än GTR.
ursäkta att jag förde disskussionen vidare, ville bara klargöra lite.
Mvh
Hoppas ni uppfattar mig rätt denna gången, förstår att det inte är lätt att ta en nybliven 18åring som tjaffsar om ´supra tt osv på allvar.
![smile](img/smilies/smile.png)