3843
Sök

vart hitta lack-spnsring till m3-turbo?

Eliminator
1 441 Inlägg
13 december 2008
Nazty skrev:
Sokrates skrev:
Saken är ju den, varför skulle nån sponsra en helt vanlig BMW?

Nazty skriver:
Hmm helt vanlig bmw?!? Den är väl lite mera än en helt vanlig bmw, tycker jag iallafall.
Men sponsorer är nog inte lätt att få, vill man ha det får man nog ligga i väldigt mycket skulle jag tro smile

Sådana BMW:s dräller det ju av,, här på garaget. ser ingen större skillnad på den och många andra.

Tror nog en billackerare ser det på samma sätt.
Som sagt finish, orginalitet, extremitet, samt som "evilaudio" sa resultat.

Finns många som byggt 1000 Hkr motorer och bilar utan spons.

My point of view/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
13 december 2008
Sokrates skrev:
Nazty skrev:
Sokrates skrev:
Saken är ju den, varför skulle nån sponsra en helt vanlig BMW?

Nazty skriver:
Hmm helt vanlig bmw?!? Den är väl lite mera än en helt vanlig bmw, tycker jag iallafall.
Men sponsorer är nog inte lätt att få, vill man ha det får man nog ligga i väldigt mycket skulle jag tro smile

Sådana BMW:s dräller det ju av,, här på garaget. ser ingen större skillnad på den och många andra.

Tror nog en billackerare ser det på samma sätt.
Som sagt finish, orginalitet, extremitet, samt som "evilaudio" sa resultat.

Finns många som byggt 1000 Hkr motorer och bilar utan spons.

My point of view/Tommy.

Det är ändå inte en HELT VANLIG BMW.

/Robin

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

Eliminator
1 441 Inlägg
13 december 2008
Det är en blå bmw med kjolpaket, mycket vanlig i min mening,,,,,

/Tommy.

168 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
men hur många är det på garaget som har 2 gamla raggar-bilar och 1 sabb 1,9 disel?

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
13 december 2008
Haha, jaja nu ska vi inte förstöra tråden med massa tjafs om vad det är för bil cool
Du tycker som du tycker och jag tycker som ja tycker.
Senast redigerat av Nazty (13 december 2008)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

Eliminator
1 441 Inlägg
13 december 2008
Fel 3 gamla raggar bilar, men jag går inte i fantasin att få spons heller, jag betalar mina projekt,,,,,

/Tommy.

168 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
känns litte som de här har spårat ur.. visst inte att de va så kännsligt att fråga effter spons på lack..är de ingen som vill så är de väll inte.. inget ja blir ledsen över..

sokrates: de sista som lämmnar människan är hoppet wink

16 197 Inlägg
13 december 2008
känsligt tror ja inte att de e men helt fel ställe att söka på..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

168 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
varför ska de va helt fel ställe att söka på? måste ju va folk som håller på och lackar och grejer som är här? är det inte ett "lack forum" då borde de väll rimligtvis finnas lackerare här med?

16 197 Inlägg
13 december 2008
orange skrev:
varför ska de va helt fel ställe att söka på? måste ju va folk som håller på och lackar och grejer som är här? är det inte ett "lack forum" då borde de väll rimligtvis finnas lackerare här med?

för att de e SÅÅÅÅÅ många på detta forum som "vill ha spons"...  finns väl en del lackerare här men ja tror ingen skulle göra de gratis..

168 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
vi får la se va som händer.. får ringa runt te litte folk och se va som händer..

168 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
ringt runt litte men inte till så många.. verkar inte helt omöjligt faktiskt..

neckwomen_88
8 januari 2009
Klart att det går att leta efter spons här, även om chanserna kanske inte är så stora.. kontakter lär vara ett mkt lättare sätt att skaffa spons på...

däremot skulle jag om jag vore lackerare INTE sponsra din bil eftersom du bara letar efter nån som kan dra över sidorna i en blå metallic... inget spektakulärt i fråga om färg eller utforminig. dina delar i kolfiber kommer att väcka mer uppmärksamhet och lackeraren kommer då inte att bli så uppmärksammad = dålig förtjänst. Sen skulle jag om jag vore du formulera mig på ett sätt som fick lackeraren att se förtjänst och prestige i att lacka din bil.

I vilket fall, lycka till i jakten på spons!

168 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
smart har ja alldrig vart direkt smile men får se hur de går verkar som de lösser sig.. kostar ju en lakerare inget att lacka sidorna på en bil iprincip. skulle ja va lackerare skulle ja helt klart satsa på någon frän bil istället för någon plast-hög som alla sägger ok de va de största tjol-packetet, mäst blinkande lampor, flest klistermärken. men rost på broms-skivorna och används aldrig och har 100 hk med öpet filter..

16 197 Inlägg
8 januari 2009
orange skrev:
smart har ja alldrig vart direkt smile men får se hur de går verkar som de lösser sig.. kostar ju en lakerare inget att lacka sidorna på en bil iprincip. skulle ja va lackerare skulle ja helt klart satsa på någon frän bil istället för någon plast-hög som alla sägger ok de va de största tjol-packetet, mäst blinkande lampor, flest klistermärken. men rost på broms-skivorna och används aldrig och har 100 hk med öpet filter..

kan säga att de YTTERST få som har helspons på lack..

å lacka 2 sidor på en bil gå lätt på 10-15 tusen om de ska bli bra.

168 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
vi får se va som händer och fötter..

att läga på 2 sidor.. me vanlig färg kostar 15k för vanlig lack med vanlig metalick.. alltå borde det kosta ca 30k att få hela bilen lackad i vanlig färg.. låtter inte riktigt vättigt va..

16 197 Inlägg
8 januari 2009
orange skrev:

att läga på 2 sidor.. me vanlig färg kostar 15k för vanlig lack med vanlig metalick.. alltå borde det kosta ca 30k att få hela bilen lackad i vanlig färg.. låtter inte riktigt vättigt va..

åk till en lackare å be han lacka din bil vitt enligt prislista så får du se..

lämna in min firmabil för ett tag sen.. en hyundai H1 buss..   38.000 kosta de å fixa en liten buckla samt lacka ena sidan.

1 004 Inlägg
8 januari 2009
orange skrev:

låter vettigt för mig...

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

168 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
ok då har ja helt fel uppfatning bara..

240 Inlägg
8 januari 2009
Håller med...  30k för en hellack ska man nog till och med räkna är ganska billigt med allt jobb m.m.

Sök