3023
Sök

Neon ljus under bilen?

411 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
jo vad säger besiktningen om neonljus under bilen? man får bara ha det tänt när man står parkerad eller?

Avstängd
22 Inlägg
14 december 2008
dom säger att det e jävligt fult antagligen smile

5 089 Inlägg
14 december 2008
vad ska dom göra när du inte använder det? är ungefär som att du har en turbo liggandes i baksätet.. bilen är kanske trimmad då wink

\Lindgren

1 772 Inlägg
14 december 2008
Spelar ingen roll vad dom säger eller om det går igenom eller inte. Det är fortfarande olagligt och du kan få böter för det.

Men kör på, de är ju såhäääääär snyggt också! smile
Senast redigerat av NordstromJ (14 december 2008)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Drop Shop
926 Inlägg
14 december 2008
har inte fast and furious lämnat svenskt bilintresse än?

1 772 Inlägg
14 december 2008
mellowd skrev:
har inte fast and furious lämnat svenskt bilintresse än?

Du har tydligen missat detta, http://www.imdb.com/title/tt1013752/

Det är dags igen! big_smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

356 Inlägg
14 december 2008
man borde ju få en 2a enbart för att det är så jävla fult..

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
21 januari 2009
Fråga bara, hur kopplar man detta med neon egentligen ? Om man nu SKULLE vilja ha det under bilen, ska man koppla så man har en start och avknapp inne i bilen elelr vad? :S

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Girls go fast
893 Inlägg
21 januari 2009
till mitt neon under bilen följde det med en dosa att ha inne i kupen så man kan sätta på och stänga av när man vill. bara att plugga in i cigguttaget och sen trycka på on så lyser det.

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

2 924 Inlägg
21 januari 2009
emijl skrev:
Fråga bara, hur kopplar man detta med neon egentligen ? Om man nu SKULLE vilja ha det under bilen, ska man koppla så man har en start och avknapp inne i bilen elelr vad? :S

Ja det vore ju lämpligt... eller vad hade du för alternativ idé? roll
...men man behöver kanske inga separata knappar för start och avslag dock wink

~ Life is short, have FUN! ~

Muttley
22 januari 2009
emijl skrev:

koppla direkt till batteriet smile och gå inte ut på några dagar smile

finns 3 alternativ.
1. Direkt till batteriet (alltid igång)
2. till tändningen (igång när du vrider på nyckeln)
3. en knapp in i kupen (bästa sättet så kan du bestämma när du vill se ut som ett ufo)

32 Inlägg
22 januari 2009
jag köpte en styrenhet eller vad det kallas. som har 4 kanaler att koppla in och så har man en liten fjärrkontroll med knappar för varje kanal. det är hur enkelt som helst att använda och går snabb att koppla och att man slipper göra fula hål i kupen för knappar

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 januari 2009
NordstromJ skrev:
Spelar ingen roll vad dom säger eller om det går igenom eller inte. Det är fortfarande olagligt och du kan få böter för det.

Men kör på, de är ju såhäääääär snyggt också! smile

Amen... Men jag skulle inte ens ta emot skiten om jag finge betalt..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
22 januari 2009
Det är inte olagligt så länge de andvändes vid utställningar eller liknande men kör du med det får du nog pisk av polisen tongue

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

203 Inlägg
22 januari 2009
snyggt? epa traktor ja, bil nej

Dont drive faster then your guardian angels can fly

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
22 januari 2009
nu lär folk hacka på mig som fan för detta uttalande men jag kommer säga vad jag tycker ändå, och det är att jag tycker neon under bilen är snyggt "på rätt bil" har du lagt ner tid och pengar på att göra en bil snygg så tycker jag att neon under bilen bara förstärker utseendet på bilen. däremot vill jag inte se det på en volvo 240 med rost på rosten och plåtfälgar tex. hoppas ni förstår vad jag menar

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Diamond
540 Inlägg
22 januari 2009
-Tonkan- skrev:
nu lär folk hacka på mig som fan för detta uttalande men jag kommer säga vad jag tycker ändå, och det är att jag tycker neon under bilen är snyggt "på rätt bil" har du lagt ner tid och pengar på att göra en bil snygg så tycker jag att neon under bilen bara förstärker utseendet på bilen. däremot vill jag inte se det på en volvo 240 med rost på rosten och plåtfälgar tex. hoppas ni förstår vad jag menar

måste instämma.. kan se snyggt ut ibland faktiskt..

Och det ska inte vara några som helst problem att ha det monterat. men se till att inte ha det påslaget när du kör bara..  orka med böter lixom..

en rolig sak jag själv märkte förra månaden, har små neonrör installerade under bilen. men funkar inte.. haha.. måste fan med undersöka den biten wink

I'm Rick James Bitch!

Forummoderator
26 349 Inlägg
22 januari 2009
-Tonkan- skrev:

Jag tänker inte klanka ner på dig i alla fall, ty jag kan inte mer än hålla med. På rätt bil passar det även enligt mitt tycke.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

fälg fantast
1 086 Inlägg
22 januari 2009
ingen behöver ta illa upp men fan va alla är oseriösa här inne, skriver att dom kan nått fast dom inte har en jävla aning om vad dom snackar om ,

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

1 779 Inlägg
22 januari 2009
de e nog olika från snubbe till snubbe som besiktar, men kalrt du får ha de där. men du får uinte ha de tänt när du kör, tro mig ja vet tongue haha. men när du står stilla får du ha de.

offtopic: hade en gött slapp besiktningsman i tisdags, ett av mina vinterdäck har 1.6 mm mönsterdjup, men han klämmer den de e ingen fara de e ju ändå plusgrader i detta landet tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök