3594
Sök

Besikningstips, vid för hög effekt.

8 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
Som ni förstår är det dags att besikta min 850 T5 nu i vår, efter avställningen, men de har ju kommit i lite nya grejer sedan sist så ja söker nu efter tips och råd.

Om ni kollar in bilen på min sida här på garaget så vet vi vad vi pratar om. smile

Bilen är ju reggad med turbo, så det borde ju inte vara några problem med den biten, o saker som spridare o annat tittar väll knappast en "vanlig" besikningsman på...lr? roll

Hur som helst, är det någon som har tipps på hur ja ska gå till väga för att slinka igenom så smidigt som möjligt nu i vår?

Eller vet nån bilprovning som inte e så griniga?
(kan åka en bra bit för att få den godkänd) tongue

Tacksam för svar, från folk som vet vad dom pratar om // Mvh Adam

150 Inlägg
15 december 2008
går säkert bra smile bes min jetta cab i storuman och det gicks snabbt tongue dom sa att den va frän sen vare klart tongue tog ca 5 min, så åk ut i skogen smile

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

Smålänning
7 887 Inlägg
15 december 2008
Är avgasvärderna okej och bilen inte är allmänt trafikfarlig så tror inte jag att dom bryr sig... Sa inget om polarens 9000 med 100 hästar till mot original iaf.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök