3080
Sök

Lysholm kompressor

55 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
Någon som har någon erfarenhet av en lysholm kompressor. hur är dom? om man köper en följer det med delar?

tack på förhand wille

12 086 Inlägg
16 december 2008
Om de följer med delar??

Köper du ett kompressorkit följer det lämpligtvis med delarna som behövs för att installera den.

Lysholm är bra grejor, dyra.

9 108 Inlägg
16 december 2008
Köper du bara kompressorn följer det nog inte med ett jota extra. www.enem.se hade jag en sats från med det mesta inkluderat förutom slangar och massa småkrafs.

55 Inlägg
26 december 2008
Trådstartare
lysholm är nog den billigaste kompressorn som går att få till en musse. Fast man vet att det är fina saker, dom sitter ju orginal på gt500an. men det är gött tack för svaren. ska väl ringa in och höra med dom, det lär va det bästa

Supraman
2 300 Inlägg
26 december 2008
Bara man kör med skruv och inte roots eller centifugalkompressor så e de bara att köra på

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Audiholic
485 Inlägg
26 december 2008
dom är mkt bra. enda nakdelen är att dom låter mkt.
man måste sätta spjälet på sugsidan på kompresson annars kan man inte köra bilen i tätbebyggt område.

Meister
6 763 Inlägg
26 december 2008
zlobo skrev:
dom är mkt bra. enda nakdelen är att dom låter mkt.
man måste sätta spjälet på sugsidan på kompresson annars kan man inte köra bilen i tätbebyggt område.

Är de en nackdel att de låter mycke? Inte när de är kompressor tongue

12 086 Inlägg
26 december 2008
Narco skrev:
lysholm är nog den billigaste kompressorn som går att få till en musse. Fast man vet att det är fina saker, dom sitter ju orginal på gt500an. men det är gött tack för svaren. ska väl ringa in och höra med dom, det lär va det bästa

Eh?..

Lysholm gör dyra kompressorer vad jag vet. Mustanger brukar de sitta eaton snurrur på vad jag vet? tongue

Sök