Tänk om man hade shysta polare som kunde hjälpa till så där startar inte bilen. Äh ska vi in och spela istelle ? haha xD Nä fy vilket arbete ni lägger ner =P går ju kaross och lack på skolan. man kan bli sjukt less på att slipa spackel x) Jobba på nu vill se den färdig kommer bli MM
Tack alla. Sånt här ger oss mer motivation att fortsätta. Det jobbas för fullt i verkstan. Jag sitter hemma med en sovande son och väntar på att kameran ska komma hem med nya spännande bilder. Idag är inte jag med som fotograf.
ser rätt maffig ut! fast jag tycker nog att det skulle vara snyggare med lite mjukare vinkel där ögonlocken möter grillramen.. om du förstår va jag menar
ser rätt maffig ut! fast jag tycker nog att det skulle vara snyggare med lite mjukare vinkel där ögonlocken möter grillramen.. om du förstår va jag menar
Det är meningen att det ska vara en sådan vinkel. Då ser han mer arg ut. /Sofie
tur att smaken är olika,, ett jättejobb nu lägger ner men i mina ögon blir det aldeles för vulgärt. inte stilrent.
Ja visst är det tur att smaken är olika. Annars skulle nog alla bilar se likadana ut. Vi lyssnar på all kritik, men det viktiga är att vi gör bilen som vi vill ha den. /Sofie