3559
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

552 Inlägg
22 december 2009
Trådstartare
Förstår inte varför många tycker det är synd för att det är en R bil. Den är ju fortfarande en R, eller hur? Eller ja, original R i motorn är han ju långt ifrån å vara ändå. tongue

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

Reservdansk
6 271 Inlägg
22 december 2009
widerberg skrev:
Säger som några andra säger, synd på en "R" bil. Men om ni är nöjda så är det väl kanon!

Håller med Widerberg.
Det ska hållas en tyst minut...
Senast redigerat av TurbOla (22 december 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

51 Inlägg
22 december 2009
TurbOla skrev:
widerberg skrev:
Säger som några andra säger, synd på en "R" bil. Men om ni är nöjda så är det väl kanon!

Håller med Widerberg.
Det ska hållas en tyst minut...

Jag har min tysta minut nu.

1 353 Inlägg
23 december 2009
va händer hur går de för er? alla e nyfikna på att se va som hänt me bilen nu juh, BIIILDER tack! wink

552 Inlägg
23 december 2009
Trådstartare
Det är jul nu. Ta det luuuugnt. wink

/Edin & Sofie

Rekondare
218 Inlägg
23 december 2009
Jävligt grymt bygge! Jag gillar den typen av breddning ;P ska bli kul o få se den IRL sedan på Elmia smile god jul på dig

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

145 Inlägg
23 december 2009
Bättre att göra något unikt än att behålla en original R som vem som helst kan ha
Min åsikt

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
23 december 2009
Ja tycker det är bra att du byggt på en R  för ser man en bil som ser brutal ut så får den ju gå därefter..
min focus kommer me se fet ut men har bara 101hk å det är ju inte så coolt direkt.. smile

203 Inlägg
23 december 2009
Ja jag har själv en R och varför skulle det vara förbjudet att bygga på en R???? Jag tycker du gör ett kanon jobb för lätt det är det inte.
Sen förstår jag bilvalet du får massor av bil i köpet då den har grym prestanda och utrustning.

Jag säger keep up the good work Tummen upp!!!!!

Den som har mest prylar när han dör vinner

30 Inlägg
23 december 2009
blir jädrar intressant med bilderna sen!! Hur länge dröjjer dem?

552 Inlägg
24 december 2009
Trådstartare
Tack alla!! Jättekul att höra!
På fredag blir det nog lite små pill. smile

God Jul på er alla nu!!

/Edin & Sofie

1 171 Inlägg
3 714 Inlägg
24 december 2009
Men om det nu är en R så borde man kunna kalla det Riskokare lol hehe (ironi)

Ne men det hade lika gärna kunna varit en vanlig GLT så det spelar ingen roll tycker jag det bli ju lika bra oavsett vilken modell det är.

Hoppas på grymt resultat i slutändan iaf, och hoppas få se den på Elmia 2010 smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

552 Inlägg
24 december 2009
Trådstartare
Sant sant. smile Tack för det. Imorgon påbörjas arbetet igen lite sakta. smile Bilder kommer nog upp nån gång under dagen imorgon. big_smile

/Edin & Sofie

179 Inlägg
25 december 2009
Det tråkiga e ju Ren finns i lite mer begränsat antal än tex en T5 så därför hade nog många ( ink jag ) hellre set att det va en välutrustad T5 ni kapa i. Som dessutom hade varit billigare i inköp. Men det e er bil och ni får göra som ni vill.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 december 2009
äh... är ju bara en volvo.... wink

menar att bil som bil, går ju alltid att återställa om man vill...

303 Inlägg
25 december 2009
tyvärr EN R är alltid en R, tyst minut hållar jag. . fast alla tummarna upp för erat bygge blir super nice

heter numera blyfot_racing här på garaget

Meerx
26 december 2009
Lider me er att de ska vara sånt tjöööt om att de är en R ! ( Vet hur de känns !!! ) 

Folk gör väll va dom vill me sina bilar..

Inte ni osm gnäller som betalat bilen !!!!

1 171 Inlägg
26 december 2009
skit i allt gnäll nu å släng upp bilder på R:n smile att bygga på en R är ett självklart val!  varför köpa blueray när man inte har full hd tv?   nej kör på ni å släng upp mer lackbilder smile

25 Inlägg
26 december 2009
eplamojje skrev:
skit i allt gnäll nu å släng upp bilder på R:n smile att bygga på en R är ett självklart val!  varför köpa blueray när man inte har full hd tv?   nej kör på ni å släng upp mer lackbilder smile

Klockren kommentar! Varför inte bygga på något som redan är lite vassare? Det är ju inte så att han plastar på en bil som är omöjlig att ersätta!

Så skicka upp mer bilder nu när Julhelgen är över! big_smile

Sök