3541
Sök

Skulle vilja ha angel eyes strålkastar satts till min lexus och inte bara ringarna som man kan köpa.

2 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
Hej hej

Jag fick ta bort mitt första inlägg pga dålig infoom vad jag ville ha så jag gör ett nytt försök,
Det är såhär att jag ska byta strålkastare på min Lexus is 200 (1999), jag har sätt att man kan köpa bara singar och sätta på men jag tror inte att det kommer att räcka för att mina strålkastare som sitter på idag är väldigt slitna i galset och refletkorena som sprider ljuset så jag måste byta ut allt och varför inte då byta till något häftigare när man ändå håller på, så är det någon som kan ge mig något förslag påvar jag kanhitta sådanna lysen eller vet någon annan som vet var det finns så skulle jag vara väldigt tacksam om ni ville höra av er.

Mvh Stoffe.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
18 december 2008
Adde666 skrev:
www.ebay.com

Går även att söka på toyota altezza som den heter utomlands! Kolla bara så de är gjorda för högertrafik!

Råkade kika lite bara för sakens skull. Med xenonlampor installerade men utan ballaster men förberedd för nivåreglering vad jag fattade det som: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LEXUS-IS … ccessories

MVH

Sök