tjena tjena
har köpt en 740 här nyss för 1500 spänn.. ja vet nu tänker väl ni, shit vilken rost hög det lär vara? men faktiskt så är den inte så rostig eller sliten. de är alltså en 744 gl från 88 som jag började få tankarna på att bara göra den som en glt replika.. men den kommer så småningom inte va så mycket orginal under huven för hoppningsvis
(min dator är dum i huvet och ibland hänger inte tangentbordet med om ni undrar om de blir nån bokstav fel eller borta)
här är den då.. ja blinkers glaset är trasigt, va en epa som körde in i mig andra dan ja hade den
hoppas bara man inte testar gränserna för mycket i vinter så man kan ha kvar den till sommaren som bus bil
har väl börja gjort lite onödigt skit i bilen
men va fan.. gratis på skroten
satt högtalare i bakdörrarna
kopplat brytare till extra ljus relät och har dragit elen till dimljusen,
har inte satt på dom men har bytt spoiler till en svart som de redan är hål för dimljus och har stagen, ska bara leta på ett dimljus (hade två men ena va reflektorn sönder på)
ska jobba imon så nu ska ja sova, men de kommer väl en lite bättre uppdate inom kort
börjar lite smått på bilen i väntan på lön då jag verkligen vill köpa något trim av nått slag??