guwib skrev:
Brandis skrev:
ge dom sin kyrka tillbaks så lägger dom ner ju, så simpelt är det löst, istället för att kosta på sig ännu mer skattepengar och skicka "hem" dom...
angående bilden så är det en(1) person som sagt så, hon repsenterar väl knappast alla turkar i malmö?
det tror du inte hon gör ??! var fan bor du ngstans om du inte fattar det?
hur många tror du har ett riktigt arbete i rosengård??betalar skatt som en vanlig människa?
klart man inte kan bunta ihop dem i en jävla klump heller, men det är alldeles för många odugliga i sverige..
sen har vi faddergalor etc etc, rädda barnen och jag vet inte vad.. men hur ser det ut utanför vår egen port??
ta pengarna och hjälp alla som har det svårt HÄR först.
barnen i afrika dör ändå, varför ge bromsmediciner till aids offer där för när de inte ens har mat för dagen! vari ligger logiken?! visst är det fruktansvärt men det är ju sant! lidandet förlängs och samtidigt så har de fött upp ytterligare 5 ungar med samma sjukdom, snacka om ekorrhjul..
staterna vill väl ha ngt lämpligt ställe att testa alla nya mediciner på?
är man rasist nu; eller är det rå vinklad fakta?
Hurvida du är rasist eller inte får du nog ta ställing till själv. Men att refferera till dem som "djuren" är nog enligt många en bra bit påväg iaf.
Hur tror du att ditt förevigt förlorade sverige skulle bli om polisen alltid "krossade" minsta lilla uppsåt?
"skicka hem alla som inte bidrar med något" Har du överhuvudtaget tänkt på varför folk kommer hit? Tror du på allvar att alla som inte bidrar med någonting gör det för att
de hörde av sin kusin kusin att sverige är ett slapparland? säkert några, jag har svenska polare som tycker och tänker så också. vart skall de skickas?
Nånstanns måste du endå inse att folk kommer hit för att de är så förjävligt i deras land att de inte har nått annat val, och att vi skall sparka ut dem ur vårat jätte fina
lugna trygga land för att de råkar skita ner dörrmattan lite påvägen in är inte direkt logiskt tänkande. De har vart med om saker få svenskar kan/vill sätta sig in i. Tro fan att de finns många
som inte kan jobba på ett par år eller någonsin igen.
Jag försvarar inte att man ställer till ett jävla liv för en lokal, men under de omständigheter vissa kommer från och lever i, så förstår jag att man inte kanckar dörr till en namninsamling som man sen räcker över
. Även om det tveklöst hade vart ett bättre alternativ.
Det är bara komiskt att det alltid skall kastas ut så fort nått händer, ut med alla, slå alla, ge polisen fria tyglar....Tyskland, ww2 någon???