KHRacing skrev:
kawiZz skrev:
Dom gör som i sina egna hemland, så vi borde inte vara sämre vi.
Staten borde bomba stället och göra en stor sjö av rosengård istället.
Kan ju med gott samveta säga:
Att om dessa individer gjort likadant i sina ursprungsland/hemland...
SÅ hade dem vatt skjutna/inspärrade/annat för länge sedan.
Respekten är stor i deras hemland/länder - men inte fan i Sverige.
har en kompis som alltid börjar meningarna med dessa följande ord när vi diskuterar liknande:
I mitt hemland............ -Mitt svar brukar då vara - Flytta hem igen då ?.... Neee. säger han då & blir tyst
helt rätt, du verkar ju ha lite hjärna i jämförelse med vissa andra här.
Tycker man borde packa in dom i en container och skicka tillbaks dem, sedan kräva alla pengar tillbaka som dom fått som hjälp här.
Förstår inte hur dom ens vågar öppna käften och börja sabotera bara för att dom inte får som dom vill när dom kommit hit och fått så mkt hjälp.
Sen är ju inte invandrarpolitiken den bästa i Sverige heller, vi tar ju för fan in mer folk än vad vi klarar av.
Sverige borde sluta med att ta emot invandrare och istället ta hand om alla som just nu är i sverige så att alla får det bra, annars så kommer vi sluta som ett rent skitland.
Och när vi fått lite ordning på vårt avlånga land så kan vi ta in mer som behöver hjälp.
Dom som vill kan ju donera pengar till dem som har det svårt utomlands, så det blir ett inviduellt val och inget kaos som sen sedan måste betalas med skattepengar.
Kalla mig rasist om du vill, men det är jag inte, det är bara dina fördommar som spökar.