TurbOla skrev:
mojja skrev:
Många har ju skrivit vad dom tycker vad hans bil e värd och dom flesta har ju sagt runt 60-70k Följd diskutionerna har ju kommit pga att vissa inte instämmer och tycker att det inte finns bättre och mer prisvärda bilar i den penga klassen som trådskaparen vill ha för sin. Då tycker jag det är fullt relevant att lägga ut anonser på andra bilar som är mer prisvärda fast billigare för att försöka ge ett rimligt värde på trådskaparens bil.
Angående bmwn så är den 3 år äldre än trådskaparens och har ungefär samma mil. Bilen är otrimmad och ej pulad med vilket ger ett högre värde. Bmwn har bättre prestanda och är byggd för sina hästkrafter vilket trådskaperens volvo ej är längre pga effektökningen o.s.v
vänligen mojja
Så du tror inte en BMW M3, -94 dessutom, är sönderkörd/slutkörd, med sina många hundra hästkrafter, o.s.v.?
Så sketna supror, M3or, M5or, skylines från mitten av 90-talet är värda massor mer pengar än en S70R?
Och dom, är i princip extremt hårt körda allihop.
Eller du går enbart på prestandan?
Jag säger inte att de är kassa för det, men eftersom du kallar en Volvo från -98 för "sketen volvo" så kan man väl kalla supror, bmw och nissan från mitten av 90-talet för sketna "respektive-märke-här".
Det är precis samma sak, bara det att du är helsåld på BMW och what-so-ever, och anser att Volvo inte är värt ett vitten, och jag samt andra, menar på att det är en exklusiv, fåtalig och eftertraktad modell som har relativt få mil på mätaren för sin ålder.