Hittade denna tråd för några timmar sedan och har just plöjt genom hela, helgrymt bygge med både detaljfinish och smak för rätt detaljer. Jag som aldrig varit direkt intresserad av märket Opel sitter här och är väldigt imponerad. Hoppas det kommer film på bilen senare så vi får se och höra.
I natt har det fyllts vätskor i transmission, servo osv samt kollat över den en vända så allt är draget och så. Även gjort iordning drivaxlar fram och monterat.
Blev ett par mil i söndags, lite drygt 10st då och ca 30 totalt. Lite justeringar av hjulvinklar, nu är den rätt trevlig efter vägen vid lite inspirerad körning, dock ej hunnit pressa ordentligt än.
Helhetsbilder
Men inget kalas utan kras.. Slutade med ett knackande/tickande ljud som jag ville ha till nån tryckare som gett upp (hade ju varit enklast då :up: ) Så jag bytteförst alla 8 insugs utan framgång och sen 8 avgas men fortfarande kvar. Fick meka i kallgaraget då jag blivit utkastad från den riktiga verkstan. Tämde oljan och hejbara vilket konstverk, ser vart guldhalterna på jobbet tagit vägen