2391
Sök

Byte till bättre framsystem.

592 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
Nu har jag äntligen bestämt mej för att byta framsystem. Systemet jag har nu är inget att hurra för. Jag var in i en lokal affär som säljer billjud idag och blev erbjuden Infinity Reference 5000cs till ett billigt pris. Jag har länge velat ett lite bättre framsystem och har redan ett slutsteg som skull passa bra, ett Autostudio CB250 som ger ut 2x50w i 4ohm. Hur bra är detta framsystem? Jag tänker inte tävla eller nå sånt men jag vill ändå ha ett bra framsystem som inte låter skit när man drar på mer volym på stereon eller annars bara "duger".

2much.fi
Accessories for your DSLR

11 Inlägg
10 mars 2006
blir nog bra de, har själv infinity reference 6500cs i hatthyllan... funkar kanon..

E36 karossen är ett underverk.....

Driver
2 111 Inlägg
10 mars 2006
DLS R36 REference är annars ett vettig alternativ...för ca 2000 justnu på nardik.se. annars 3000ca.
Gött mos.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök