3320
Sök

Volvo ägare som ska till Elmia!!

694 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
va sägs om en karavan till ELimia iår kanske alla göteborgare och alingsås trollhättan uddevalla osv?
typ samlas i Borås och åka sista biten i karavan? kunde kanske vara en rolig grej? en ide bara:) hehe

mvh oscar

694 Inlägg
lastbils chaffis......
299 Inlägg
11 mars 2006
låter som en bra ide..
kan ju alltid försöka övertala en polare som kör volvo... bara det att han säger att det är ingen utställningsbil trots att han håller den blank och fin..... nästan så man blir sur....
själv kör man ju saab.... vågar la inte visa sig där då.. wink

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

694 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
Herregud behöver ju inte vara några utställningsbilar:) men menar det att kan vara skoj att åka i karavan typ:) för blir ju alltid en del köande in i jönköping och skoj att ligga lite på rad då och "leka eller vad man ska säga" hehe klart du kan hänga med me en saaab.. volvo 740/940 klubben har ca 20 bilar som ska samlas i borås vid 9 tiden på lördag morgon.. jag kommer åka ner både fredag och lördag tror jag.. hehe
skriv alla som är sugna!!
mvh oscar

Supraman
2 300 Inlägg
11 mars 2006
Håll ut.
Hållerpå att arrangera en karavan för allt volvofolk som ska till elmia.
Den ska gå från GBG via borås till jkpg.
Lägger ut info så fort allt är färdigt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

694 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
Asså när kommer detta då? är ju snart dax:) har du läst det på 740 klubben sida eller?

186 Inlägg
11 mars 2006
ja e kanske på! beror lite på... om jag har körkortet då så kanske jag är med tjejen på den kanten då smile
men får se, i vilket fall så är jag på om jag kan smile

T-mek
68 Inlägg
11 mars 2006
det hade varit kul

I dont drive fast,
I just fly low

284 Inlägg
11 mars 2006
jag är väl på tror ja! ska bara kolla me polarna som åker med i bilen (om vi nu tar min) så de inte har nåt emot de;) hähä. Säg bara vilken tid de är samling i gbg

You don't need a reason to help people.

dalmasens
11 mars 2006
jag ska dit

694 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
Ja det hade la varit skoj antingen samling i gbg eller borås.. tror borås är bäst.. slipper man åka en omväg.. lite goa bilar jag vet ialf som ska med..

Utanlem
895 Inlägg
11 mars 2006
jag åker redan på torsdag för att bygga upp klubbens monter.. atar att man inte e intressant då? sad

694 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
tyvärr inte:D hehe du får ha en liten egen karavan:D

VOLVONETICS en för alla, alla för en
34 Inlägg
11 mars 2006
lungt att jag e på asså det var ingen dum ide grymt me bara vackra bilar hehe.. bara de hur och var vi ska samlas (Uddevallabo)..

En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter
bredvid dig och säger; 'VI strulade till det!'

694 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
tror det får bli att vi samlas i borås..för du åker via gbg va? eller åker du via a-sås? och vilken dag tycker ni fredag eller lördagen?

Sök