ja gör så hör med dem , för jag fick det i julklapp av mina föräldrar och dem sa att dem köpte det på haraldnyborg ! i min sitter de 5 olika stora horn iallfall
ja gör så hör med dem , för jag fick det i julklapp av mina föräldrar och dem sa att dem köpte det på haraldnyborg ! i min sitter de 5 olika stora horn iallfall
Okej.. ser att du bor i tranemo.. Hade dom köpt den på haraldnyborg i borås??
Okej.. ser att du bor i tranemo.. Hade dom köpt den på haraldnyborg i borås??
Jag har själv en sån kompressor tuta, men den spelar väldigt dåligt och "haltar" på melodin. Vad finns det för sätt att "trimma" eller göra så den går som den ska? eller kan de ha med slangarna att göra? de de är av samma material men i olika längd + plus att de inte räckte till en så tog annan slang till den. Någon som vet? tack på förhand
Smörja kompressorn brukar hjälpa, på min kompressor står det att den ska smörjas en gång i veckan!
får man fråga hur?var? vilket smörjmedel?
Min ska ha typ symaskinsolja i ett hål på själva kompressorn, men den är minst 30 år gammal! Så jag kan tänka mig att något milt smörjmedel rakt ner i slanganslutningarna bör göra jobbet.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Smörja kompressorn brukar hjälpa, på min kompressor står det att den ska smörjas en gång i veckan!
får man fråga hur?var? vilket smörjmedel?
Min ska ha typ symaskinsolja i ett hål på själva kompressorn, men den är minst 30 år gammal! Så jag kan tänka mig att något milt smörjmedel rakt ner i slanganslutningarna bör göra jobbet.