Gör det, ska vara två gummiploppar som sticker ut lite som du kan göra hål i. Jag har själv gjort det på min. Man får en riktig "aha-upplevelse" när man fattar hur man kommer in sen..
Gör det, ska vara två gummiploppar som sticker ut lite som du kan göra hål i. Jag har själv gjort det på min. Man får en riktig "aha-upplevelse" när man fattar hur man kommer in sen..
lättaste sättet är väl isåfall att du bara åker till närmaste mekonomen butik el liknande och köper ett genomföringsgummi i önskad storlek sen borrar du ett nytt hål i torpetväggen, sätter dit gummit och drar igenom önskad slang/kabel . har själv gjort de, skit lätt. ...
Det var inte på en 9-3 va?
haha ne men en bil me en jäkla massa utrustning o sånt så va rätt trångt, men bara leta så hittar du en bra plats;)...
Har du så ograderad laddtrycksmätare jämte hastighetsmätaren? Om du har det så är det ju bara att sätta ett T-kors på den slangen så har du löst problemet
Har du så ograderad laddtrycksmätare jämte hastighetsmätaren? Om du har det så är det ju bara att sätta ett T-kors på den slangen så har du löst problemet
ända problemet då är ju att många gånger så visar den inte helt rätt , varit me och kopplat såna och när man satt ett T-kors på orginal så visade inte mätaren helt rätt :S...
Har du så ograderad laddtrycksmätare jämte hastighetsmätaren? Om du har det så är det ju bara att sätta ett T-kors på den slangen så har du löst problemet
ända problemet då är ju att många gånger så visar den inte helt rätt , varit me och kopplat såna och när man satt ett T-kors på orginal så visade inte mätaren helt rätt :S...
fick igenom den nu ikv, vart ju rätt enkelt när man väl kom på att, satt en "gummisnopp" som jag skar av och trädde igenom skiten, så nu är de strömmen kvar bara
Vi borrade ett hål under höger vindrutetorkare, och plockade bort högtalarkåpan på samma sida i kupén och lirkade upp slangen därigenom.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Tänkte om det kanske såg ungefär likadant ut, har inte koll på hur 9-3or ser ut vid torpedväggen.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX