Ta in hit och ta in dit, det är inte bara det invandringspolitiken handlar om... Vi tar inte in, de blir skickade hit som vårdkollin, problem i hemlandet, flyr för kriget! Sverige är ett fruktansvärt flexibelt land, alldeles för flexibelt i många avseende!
Du har rätt till: Att bära exakt de kläder du själv vill såvida dessa inte provocerar till hat eller propaganda! En gul och blå tröja gör inte detta, så därför är det upp till var och en att stå på sin rätt och säga till hur det ska fungera!
Ultima Thule däremot, de har tryckt upp tröjor med provocerande texter i form av nationalsången och dylikt, endast för att visa SIN stolthet över SITT land, i Sverige finns inget MIN och MITT, det finns i stort sätt bara VÅR, kollektiva bestämmelser, gäller för ALLA! (Sen är inte dessa tröjorna särskilt snygga för den delen heller!)
Det är bara att gilla läget eller att lämna det, du är svensk under de förutsättningarna att du gör vad du ska, bor där du blir erbjuden och håller käften. Synd att det blivit så, men invandrarna kom hit för goda avsikter en gång i tiden, glöm INTE det! Men sen kunde Sverige inte hålla emot...
Ingen av oss som sitter här och skriver är särskilt oskyldiga, ingen av oss är perfekt... Men vi vet iallafall att vi inte behöver föra en massa väsen och protester för att synas! Det vet inte många nysvenskar, det är inte deras kultur!
Sluta hacka på nysvenskarna, lev i harmoni med dessa eller FÖRSÖK strida emot, ni kommer inte långt med att strida emot! En arabs vilja är starkare än "the ordinary svenssons"...
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu