hm..nu vet inte jag hur länge du väntat..men normalt finns allt i belgien..så kanske 1v lev. tid.. inte mer !..
Beställde från usa
okej...e de inte köpt från din Honda handlare där du bor ? för när jag beställer grejjer från Honda o de är i belgien så tar de max 1v så har ja grejjerna, när ja beställde mina kjolar så fick ja de på 5dagar för ja tog "snabborder"..
hm..nu vet inte jag hur länge du väntat..men normalt finns allt i belgien..så kanske 1v lev. tid.. inte mer !..
Beställde från usa
okej...e de inte köpt från din Honda handlare där du bor ? för när jag beställer grejjer från Honda o de är i belgien så tar de max 1v så har ja grejjerna, när ja beställde mina kjolar så fick ja de på 5dagar för ja tog "snabborder"..
okej okej. ne fixade bra priser i usa så de fick bli där ist. Hade du med rost i bakskärmarna ?
Lite offtopic - När jag beställde en kolfiberhuv till min Civic från USA tog det 3 månader, hade otur... skulle tagit några veckor bara, men hoppas du har mer tur med läpp till din bil... tråkigt att behöva vänta så länge...
DR25- fälgarna såg väldigt fina ut på den där bilden du postade (eller liknande fälgar)