3282
Sök

Iskörning i västragötaland?

150 Inlägg
5 januari 2009
Bjork skrev:
Den räcker till kan ja lova wink men de e ju ingen snö här..så bana e nog inte plogat

Har du vart ute på den björk?

OEM <3
6 957 Inlägg
5 januari 2009
Volmod skrev:
Bjork skrev:
Den räcker till kan ja lova wink men de e ju ingen snö här..så bana e nog inte plogat

Syrrans sambo va ute, har inte vart ute...måste låna mors merca först roll sen kommer ja tongue
Dom åker ju skridskor te förbannelse där iaf tongue

OEM <3

150 Inlägg
5 januari 2009
Bjork skrev:
Volmod skrev:
Bjork skrev:

Syrrans sambo va ute, har inte vart ute...måste låna mors merca först roll sen kommer ja tongue

Men du. Jag o calle ska dit imorn, jag kommer antingen ta mercan eller 740. ska du med då?

OEM <3
6 957 Inlägg
6 januari 2009
Volmod skrev:
Bjork skrev:
Volmod skrev:

Men du. Jag o calle ska dit imorn, jag kommer antingen ta mercan eller 740. ska du med då?

Är inte hemma förrän på ons hmm

OEM <3

VW Takes Over!
67 Inlägg
6 januari 2009
De har varit körning i Lidköping nu två kvällar irad..
Så de finns gott om is här med smile

676 Inlägg
6 januari 2009
något som har borrat i sjötorpa? vore ju grymt att åka ner dit big_smile åker ju annars till parkeringen men sjön vore guld!! några som är sugna på att dra ner ett gäng o fixa en bana? smile

150 Inlägg
6 januari 2009
Foffis skrev:
något som har borrat i sjötorpa? vore ju grymt att åka ner dit big_smile åker ju annars till parkeringen men sjön vore guld!! några som är sugna på att dra ner ett gäng o fixa en bana? smile

Jag och en vän kommer åka dit i morgon. Det har ju varit 5-12 minusgrader i snart två veckor så jag tvivlar på att den kommer ge med sig.

I allafall. jag kommer åka i en silvermetallic 740 eller en vit merca diesel.
Är inte så sugen på att åka dit med min civic =/
Ses imorn?

676 Inlägg
6 januari 2009
vilken tid åker ni dit? ja bor i skultorp så ja är där nere på 1min smile

150 Inlägg
6 januari 2009
Foffis skrev:
vilken tid åker ni dit? ja bor i skultorp så ja är där nere på 1min smile

vi är väl där vid 3tiden kanske... vi har inte satt nån tid än men det borde vara där nånstans jag vaknar smile
skriver när jag vet och innan jag åker dit

676 Inlägg
6 januari 2009
okey, låter super super smile jag håller koll på tråden eller så kan du slänga iväg ett PM smile

3 714 Inlägg
6 januari 2009
är det redan såpass med is så det går att åka där big_smile ?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

150 Inlägg
6 januari 2009
Vadå redan fan de har ju varit artisktväder här i kring i snart två veckor big_smile

3 714 Inlägg
6 januari 2009
Volmod skrev:
Vadå redan fan de har ju varit artisktväder här i kring i snart två veckor big_smile

nja så kallt har det inte varit tycker jag smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

svensson
60 Inlägg
6 januari 2009
Vi kör i södra närke, ca 2mil norr om gränsen till västra götaland, men även 1mil från gränsen. hehe ju nästan v-götaland iaf.

På lördag 10/1 ska vi köra bana på stora isen, bara vädret håller sig under 0:an.

//simon svr

Bmw 323 coupe-97 sommarbilen
Volvo 240 turbo-83 lek/projektbilen

150 Inlägg
6 januari 2009
Foffis Vi kommer åka ner till sjön när det börjar mörkna lite för folk åker nämnligen skridskor på sjön. Men som sagt, att jag hör av mig när jag vet exakt tid gäller fortfarande smile

OEM <3
6 957 Inlägg
6 januari 2009
bollen1986 skrev:
är det redan såpass med is så det går att åka där big_smile ?

Den har en tendens att frysa på ganska fort tongue KOmmer hem imorgon..kanske inte kan åka saab på isen
men får väl fixa en bil på nåt sätt tongue

OEM <3

676 Inlägg
6 januari 2009
Volmod skrev:
Foffis Vi kommer åka ner till sjön när det börjar mörkna lite för folk åker nämnligen skridskor på sjön. Men som sagt, att jag hör av mig när jag vet exakt tid gäller fortfarande smile

låter super smile väntar ivrigt! ska se om ja kan fixa ett isborr så kan vi kolla tjockleken på isen smile

66 Inlägg
6 januari 2009
går att köra i alingsås
på lången, bergstenasjön
anten 15-20 cm is

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

150 Inlägg
6 januari 2009
Foffis skrev:
Volmod skrev:

låter super smile väntar ivrigt! ska se om ja kan fixa ett isborr så kan vi kolla tjockleken på isen smile

Ni kan pallra er ner till sjön nu. jag, min flickvän och en till kommer åka dit i en 740 o en vit merca. vi är där om typ en halvtimme

676 Inlägg
6 januari 2009
hrm. inte sett någon 740 eller merca =/ stått nere vid sjön i typ 40min... kanske var för sen?

:EDIT:
nu har ja stått nere vid sjön till 18:30. inga som ville köra på sjön =/ kanske ska bestämma datum, tid och samlingsplats?
Senast redigerat av Foffis (6 januari 2009)

Sök