3543
Sök

Lacka skärmar! ?

146 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Funderar på om man ska lacka Vä. framskärm på min celica -88. Dom som hade den innan hade gått över rosten med en sprayburk! mad Ska man slipa o lacka själv eller lämna in? Lacken på bilen är i övrigt mycket fin o den är svart! då bilen inte är så dyr så känns de lite onödigt att lämna in ! Tips?

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
13 mars 2006
lacka INTE med sprayburk för guds skull utan lämna in den. om bilen är fin i övrigt så är det värt pengarna!

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

146 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Nej hade inte tänkt med sprayburk heller:P Skulle bli spruta då... Men vad jag har hört så är de väldigt dyrt att lämna in! Så är man student så är de lite jobbigt. Uppskatar verkligen alla tips jag kan få!

1 453 Inlägg
13 mars 2006
Du måste lacka hela skärmen för att resultatet ska bli snyggt så det blir nog inlämning om du vill ha ett tip-top resultat!

Mvh

146 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Ok! men de var en självklarhet redan att hela skärmen skulle lackas.. alternativt är att åka till en skrot och köpa en något rostfri orginalsvart skärm?

1 453 Inlägg
13 mars 2006
wallden_66 skrev:
Ok! men de var en självklarhet redan att hela skärmen skulle lackas.. alternativt är att åka till en skrot och köpa en något rostfri orginalsvart skärm?

Visst, men jag tror det är enklare att lämna in kärran på lackering.

146 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Okej! någon som vet en duktig lackerare i gävle området?

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
13 mars 2006
känner en som är grym på lack här i sala, men du kanske inte orkar åka så långt big_smile
men han är bra i pris med.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

146 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Eliza skrev:
känner en som är grym på lack här i sala, men du kanske inte orkar åka så långt big_smile
men han är bra i pris med.

Ok:) vad tror du mellan tummen o pekfingret att en skärm skulle kosta om man slipar o spacklar själv?

Sök