2554
Sök

Kan moderator ta bort denna tråden Sponsorjobb lacka på 10Cts diamanter på Breyton Magic Racing Matt Special Edition!

961 Inlägg
4 januari 2009
nja , de får mig att tänka på nån hallick cadillac i usa med 2 snubbar med hatt som röker cigarr bara tongue ..

Pure DieselPower

Meister
6 763 Inlägg
4 januari 2009
Du är bara ute efter någon som sprutar fälgarna åt dig? Ring till någon lackerare istället. Hade du frågat för 5 år sedan så hade folk varit som galna men bling bling är ute/på väg ut.

KINGU
65 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
hhahahah, då ligger jag långt ifrån allt sånt.

Alla vägar går via Bmw M3.

Med.lem
3 759 Inlägg
4 januari 2009
m3_kosova skrev:
hhahahah, då ligger jag långt ifrån allt sånt.

Det är svårt att fatta vad du skrattar åt/menar när du inte Quotar.. Bara så du vet.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

KINGU
65 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
camaro67 skrev:
Du är bara ute efter någon som sprutar fälgarna åt dig? Ring till någon lackerare istället. Hade du frågat för 5 år sedan så hade folk varit som galna men bling bling är ute/på väg ut.

Japp behöver nån som sprutar på och ser till att dem fastnar på fälgarna.
Hmm konstigt, för man såg damn mycket bling bling i Elmia 2008;)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 januari 2009
Gillar du bling? Kolla denna då.. värd 4,8 Milj dollar Givetvis en oljesheik som har... *suck* Kostar $1000 att TA i den..
http://toronto.ibegin.com/diamonds/

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 059 Inlägg
4 januari 2009
m3_kosova skrev:
Vi behöver någon som lackar på dessa 10Cts dimanter på 4 st Breyton Magic Racing Matt Special Edition.
Observera att detta handlar om ett sponsorjobb och inte vilket jobb som helst, utan något unikt.
PM era svar.

Mvh
BQ

Va vill du mena med det? Att någon ska sponsra dig att lacka på dom gratis eller?

KINGU
65 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Smajly skrev:
m3_kosova skrev:
Vi behöver någon som lackar på dessa 10Cts dimanter på 4 st Breyton Magic Racing Matt Special Edition.
Observera att detta handlar om ett sponsorjobb och inte vilket jobb som helst, utan något unikt.
PM era svar.

Mvh
BQ

Va vill du mena med det? Att någon ska sponsra dig att lacka på dom gratis eller?

Yes.

KINGU
65 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Gillar du bling? Kolla denna då.. värd 4,8 Milj dollar Givetvis en oljesheik som har... *suck* Kostar $1000 att TA i den..
http://toronto.ibegin.com/diamonds/

Damn, den hade inte varit fel.
$1000 USD var mycket men $100 hade var ok.

KINGU
65 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Vi tråksvenssons gillar inte bling vettu. wink

Jo jag fattar det;) Men finns alltid någon som gör.

Avstängd
77 Inlägg
4 januari 2009
Hörde att han här lacka bling------->   http://www.babble.com/CS/blogs/famecraw … 715217.jpg

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Pingi skrev:
Hörde att han här lacka bling------->   http://www.babble.com/CS/blogs/famecraw … 715217.jpg

Damn så rolig du är, orka bre.

Kanon..
1 473 Inlägg
5 januari 2009
"Jag vill ha diamanter på bilen men jag har inte råd att betala nån som kan sätta dit dem"..
Gör det själv då..

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 januari 2009
Pingi skrev:

Hahaha!!! lol
Ring MTV, pimp my ride..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

185 Inlägg
5 januari 2009
Man märker verkligen skillnaden, om detta skulle varit ett. tex. amerikanskt forum så skulle han fått klappar på axeln och länkar till höger och vänster, kulturen är annorlunda där borta. Här hemma ska det vara styling med fin passform och utarbetade ideer.

I USA är det störst fälg vinner, tycker inte ni ska gå så hårt mot honom, hans syn på hur bilar ska se ut är inte likadan som eran helt enkelt.

Säger inte att det kommer bli snyggt, men jag är väl lite fångad av det amerikanska antar jag, för jag tackar inte nej till en H2 med stora bling bling fälgar, men jag är ju trots allt bara 18 år och saknar bil så.

Hojmek
748 Inlägg
5 januari 2009
Limma dit skiten? tongue

KHRacing
5 januari 2009
Spraylim & sedan en blästerpistol & fyll sandkoppen med diamanter = klart.

982 Inlägg
5 januari 2009
LeLuke skrev:
Man märker verkligen skillnaden, om detta skulle varit ett. tex. amerikanskt forum så skulle han fått klappar på axeln och länkar till höger och vänster, kulturen är annorlunda där borta. Här hemma ska det vara styling med fin passform och utarbetade ideer.

I USA är det störst fälg vinner, tycker inte ni ska gå så hårt mot honom, hans syn på hur bilar ska se ut är inte likadan som eran helt enkelt.

Säger inte att det kommer bli snyggt, men jag är väl lite fångad av det amerikanska antar jag, för jag tackar inte nej till en H2 med stora bling bling fälgar, men jag är ju trots allt bara 18 år och saknar bil så.

nej precis du är 18 och saknar bil..så varför yttra sig

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
leksak skrev:
"Jag vill ha diamanter på bilen men jag har inte råd att betala nån som kan sätta dit dem"..
Gör det själv då..

Har inget med råd att göra utan skulle kolla om nån ville hjälpa till.
Hade det handlat om nåt med att trimma låt säg upp till över 1000 HK och jag hade haft alla saker då hade kommentarerna varit annorlunda.
Men men tur att det finns dem som har stil och klass på det dem gör annars, damn då skulle det inte funnits några Ferrari eller andra stiliga och extreme bilar.

Kanon..
1 473 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
leksak skrev:
Gör det själv då..

Har inget med råd att göra utan skulle kolla om nån ville hjälpa till.
Hade det handlat om nåt med att trimma låt säg upp till över 1000 HK och jag hade haft alla saker då hade kommentarerna varit annorlunda.
Men men tur att det finns dem som har stil och klass på det dem gör annars, damn då skulle det inte funnits några Ferrari eller andra stiliga och extreme bilar.

Vad får en sponsor ut av att hjälpa dig med det?
Kommer du sätta på en stor fet dekal på bilen?

Ser ju inte riktigt någon vinning för en sponsor i detta, du går ut med attityden att alla vill ställa upp för det är så jävla bling bling coolt.

Du skulle antagligen få lika lite sponsorhjälp med att trimma bilen till 1000hk bara för att du har prylarna.

Sök