2517
Sök

Kan moderator ta bort denna tråden Sponsorjobb lacka på 10Cts diamanter på Breyton Magic Racing Matt Special Edition!

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
LeLuke skrev:
Man märker verkligen skillnaden, om detta skulle varit ett. tex. amerikanskt forum så skulle han fått klappar på axeln och länkar till höger och vänster, kulturen är annorlunda där borta. Här hemma ska det vara styling med fin passform och utarbetade ideer.

I USA är det störst fälg vinner, tycker inte ni ska gå så hårt mot honom, hans syn på hur bilar ska se ut är inte likadan som eran helt enkelt.

Säger inte att det kommer bli snyggt, men jag är väl lite fångad av det amerikanska antar jag, för jag tackar inte nej till en H2 med stora bling bling fälgar, men jag är ju trots allt bara 18 år och saknar bil så.

Tack, en som gillar bling bling också;)
Olika människor gillar olika saker det är bara så, även om hela världen kommer emot mig så kommer jag ändå att ha det jag vill ha och inte det andra säger eller tycker, för det går in i ena örat sen ut genom det andra. Jag ville kolla om nån kunde hjälpa till då mitt jobb tar mycket av min tid och måste resa mycket.

Ska nog fixa lite annat också nu när alla är emot, hmm tänkte på att lägga in ca 5Cts i musikbygget där bak också, samt 4Cts fördelat på sido dörrarna + lite annat nice.
Märker att ingen av er som svarat kan något om diamanter;)

Alla vägar går via Bmw M3.

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
leksak skrev:
m3_kosova skrev:
leksak skrev:
"Jag vill ha diamanter på bilen men jag har inte råd att betala nån som kan sätta dit dem"..
Gör det själv då..

Har inget med råd att göra utan skulle kolla om nån ville hjälpa till.
Hade det handlat om nåt med att trimma låt säg upp till över 1000 HK och jag hade haft alla saker då hade kommentarerna varit annorlunda.
Men men tur att det finns dem som har stil och klass på det dem gör annars, damn då skulle det inte funnits några Ferrari eller andra stiliga och extreme bilar.

Vad får en sponsor ut av att hjälpa dig med det?
Kommer du sätta på en stor fet dekal på bilen?

Ser ju inte riktigt någon vinning för en sponsor i detta, du går ut med attityden att alla vill ställa upp för det är så jävla bling bling coolt.

Du skulle antagligen få lika lite sponsorhjälp med att trimma bilen till 1000hk bara för att du har prylarna.

Hur ofta ser du en trimmad bil? Hmm varje dag, några gånger för mycker per dag med andra ord.
Hur ofta ser du en bil med diamant fälgar??? Just precis, det var det jag tänkte, ingen gång, eller jo på internet eller tv, men på riktigt i don't think so.
Vad får en sponsor ut av mig?? öööö kanske han som gjorde jobbet till att europas första fälgar med 10Cts diamanter blev till!

Om det vore en risig bil som skulle över 1000 HK ja det skulle vara svårt, men för en M3 E46 Competition Package 2005, ööö i don't think so;)

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
KHRacing skrev:
Spraylim & sedan en blästerpistol & fyll sandkoppen med diamanter = klart.

Tack:) Men jag kommer att lämna in bilen till nån som kan detta sen får vi se vilka som får slicka upp det dem spottat ut i sina kommentarer.

150 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
öööö kanske han som gjorde jobbet till att europas första fälgar med 10Cts diamanter blev till!

Vilken drömvärld lever du i "bre"?

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
5 januari 2009
Är det nån här som har läst rubriken?? Han frågar inte vad ni tycker!!!!! varför ska folk lägga sig i??? är ni så efter?

Det är sånna som ni som gör att forumet inte går att läsa, för när folk frågar nåt så ska ni skriva vad ni tycker osv. så de enstaka vettiga svaren går inte att läsa, ge fan i det!!

Jag tycker inte om stylade volvo 240 740 saab 900og osv så när jag ser en rubrik där det handlar om de bilaran så skiter jag att änns läsa, upp till var och en att tycka och tänka som de vill! tycker ni att dyra stenar är fula visst håll det för er själva! tills han FRÅGAR om vad ni tycker då kan ni börja yttra er. och ni som inte har nån smak och tror att ni vet allt bara för att ni har likadana fälgar som killen från andra sidan stan det är inte att styla det är att härma!

NU till rubrik:
Bara att gå in eller ringa till olika lackerare och beskriv vad du menar ta med en fälg samt lite stenar så får han se. sen kan du förklara att bilen kommer att ställas ut och då ska sponsorn få sin reklam i form av beskrivning vid fälgarna mm mm. det brukar alltid vara bättre att fråga runt och vara mer seriöst än att ta det på garaget.

Jag tycker du ska sätta på de stenarna de kommer att bli grymt så länge du kommer vara nöjd så.

MVH

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Beeenny skrev:
nej precis du är 18 och saknar bil..så varför yttra sig

Om inte han ska yttra sig då ska inte du heller göra det!
Sluta men sånt skit, läs min blogg varför jag fick min varning och jag kan skriva samma sak igen som jag skrev till han, hatar såna som trycker ner andra på det sättet du gör.
Vem ger dig rätten att bestämma vem som ska skriva och vad dem ska skriva???
Du tar ansvar för det du skriver sen vad andra skriver inte ditt problem.
Skulle jag varit Admin så skulle jag stängt av dig på en gång för det du sa!
Detta är ett forum alla kan säga vad dem vill så länge det inte skadar någon.
Det du skrev skadar någon och är värderingar som har dött ut för länge sen med kommunismen.

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
ExCon skrev:
Är det nån här som har läst rubriken?? Han frågar inte vad ni tycker!!!!! varför ska folk lägga sig i??? är ni så efter?

Det är sånna som ni som gör att forumet inte går att läsa, för när folk frågar nåt så ska ni skriva vad ni tycker osv. så de enstaka vettiga svaren går inte att läsa, ge fan i det!!

Jag tycker inte om stylade volvo 240 740 saab 900og osv så när jag ser en rubrik där det handlar om de bilaran så skiter jag att änns läsa, upp till var och en att tycka och tänka som de vill! tycker ni att dyra stenar är fula visst håll det för er själva! tills han FRÅGAR om vad ni tycker då kan ni börja yttra er. och ni som inte har nån smak och tror att ni vet allt bara för att ni har likadana fälgar som killen från andra sidan stan det är inte att styla det är att härma!

NU till rubrik:
Bara att gå in eller ringa till olika lackerare och beskriv vad du menar ta med en fälg samt lite stenar så får han se. sen kan du förklara att bilen kommer att ställas ut och då ska sponsorn få sin reklam i form av beskrivning vid fälgarna mm mm. det brukar alltid vara bättre att fråga runt och vara mer seriöst än att ta det på garaget.

Jag tycker du ska sätta på de stenarna de kommer att bli grymt så länge du kommer vara nöjd så.

MVH

Här har vi en som har fattat det hela rätt:)
Tack för ditt råd, ska fråga en som bor här nära och honom känner många igen eller vet vem han är så detta kommer att bli kul:D
Peace

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Volmod skrev:

I en värld där jag har råd att leka med diamanter, medans du tankar 2 liter på din sista 20 lapp;)
Senast redigerat av m3_kosova (5 januari 2009)

150 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
Volmod skrev:

I en värld där jag har råd att leka med diamanter, medans du tankar 2 liter på din sista 20 lapp;)

Jag tänkte mest på att du tror att du kommer vara först i europa

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
Volmod skrev:

Haha, ring x to da Z xzibit och west coast de gillar ju allt vad diamanter heter de å. Annars så är det kanske inte så dumt att vända sig till någon guldsmed eller vilka det nu är som håller på med diamanter och annat kraffs. Du får lycka till hursom!

Rock'n Roll

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Volmod skrev:
m3_kosova skrev:
Volmod skrev:

Jag tänkte mest på att du tror att du kommer vara först i europa

Finns ingen som har, alla Asanti men diamanter är sålda i USA och dem befinner sig i USA, vi har frågat runt mångaaaaaa som tar hem dyra fälgar och alla säger att det inte finns någon.
Så man ska ta chansen, för nåsta gång kanske det blir 20Cts eller 30 eller 50;)
Har 100K att satsa på detta så även om det finns någon där ute så kan vi få mångaaaaaa Cts för 100K:D
Senast redigerat av m3_kosova (5 januari 2009)

150 Inlägg
5 januari 2009
så du menar att du har kollat med varenda mupp i hela europa och ingen har gjort fälgar med diamanter på?

Ja jag inkluderar privatpersoner för dom är ju också europeér, precis som du.

982 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
Volmod skrev:

säger han som inte har RÅD att lacka sina fälgar

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Beeenny skrev:
m3_kosova skrev:
Volmod skrev:

Hahhah orka med sån avundsjuka, orkaaaaaaaaa;)

982 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
Beeenny skrev:
m3_kosova skrev:

haha dax att jobba nu..alla kan inte ha de så bra som dig big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

KINGU
65 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Beeenny skrev:
m3_kosova skrev:
Beeenny skrev:

haha dax att jobba nu..alla kan inte ha de så bra som dig big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Jag är också på jobbet, men sen jobbar jag för mig själv också så lättare att jobba smile

AT Däck
501 Inlägg
5 januari 2009
shit vad folk ska hålla på varför svarar ni ens om ni inte har nått vettigt att säga utan måste bara hacka på han ... håll er till ämnet ist jag tror det kommer bli redigt coolt ..

Det är bara ringa runt o kolla lr mejla nått napp kommer du få tror jag .... lycka till mannen kommer bli grymt detta ;D

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

782 Inlägg
5 januari 2009
Jag skulle snacka med billackeringen i mjölby.
Dom sponsrar folk med coola ideer och har stor erfarenhet av udda lacker.
Dom (deras motivlackerare) har lackat många utställningslastbilar.

Eliminator
1 441 Inlägg
5 januari 2009
m3_kosova skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Grymma fälgar eller inte, diamanter på dom kommer att sjunga 70-talsjänkare med flakelack...

Det får man se i Elmia om bilen och allt annat blir klart;)
Om inte det kommer fler chanser.

LOL, Vad kvalificerar den bilen för Elmia?
Några eftermarknadsprylar och diamanter på fälgarna?
Ibland undrar man hur det ligger till med självkritiken, med tanke på hur många som tänker ställa ut diverse projekt.

Hur svårt kan det vara, spruta själv,,,,?

Som tur är, så är smaken som baken, när det gäller fälgar.

Starkt jobbat att redan hunnit få en varning på knappt 40 inlägg.

Inte avundsjuk/Tommy.
Senast redigerat av Sokrates (5 januari 2009)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Administratör
2 978 Inlägg
5 januari 2009
Om vi håller oss till topic slipper jag gå bärsärkargång. Svara på trådskaparens fråga eller låt bli HELT. mvh

En kopp av den svarta såsen...

Sök