Var iväg och böt bort mina sportstolar i torsdags mot ett par klarglas blinkers och ett par nya dörrar som jag nu håller på och mattar ner så att jag får fram de flesta bulor som kommer märkas. Det var inte alls många bulor måste jag säga , stort tack till f_konradsson som sparat dessa till mig, haha. Har bara kommit en liten bit man slänger in några bilder på dom ändå
jag har funderat på det. har ju dock öppet nu men det allra sista bara. det går någon vacuumslang eller något ut i det sista typ. har inte en susning om motorer så all hjälp uppskattas kan man ta bort den vacuumslangen eller vad gör den? Eller är det en vacuumslang? har bara fått för mig det
EDIT: Bild
Alltså hur mycket kan man ta bort om man ska sätta dit ett sportluftfilter?
jag har funderat på det. har ju dock öppet nu men det allra sista bara. det går någon vacuumslang eller något ut i det sista typ. har inte en susning om motorer så all hjälp uppskattas kan man ta bort den vacuumslangen eller vad gör den? Eller är det en vacuumslang? har bara fått för mig det
EDIT: Bild
Alltså hur mycket kan man ta bort om man ska sätta dit ett sportluftfilter?
Visst är det en vacuumslang, den sitter ju i vacuumklockan men ska du ha dubbla filter med andra ord?
Ne jag vet ju inte hur jag ska göra? Vill få plats med ett till batteri där själva insuget sitter i karossen. Så hur kan man göra för att korta ner allt lite så man får plats med det ? Kanske du sitter på en lösning?
Lägger upp lite bilder på vad som hänt i bagaget. Allt är nämligen röjt ut allt för att jag inte orkade med det gamla då det blev för jobbigt att göra klart. Så nu har jag utvecklat det lite för att få bättre resultat med mindre arbete Har bara mobilbilder att visa just nu men ni får fantisera lite^^
Bottenplattan utsågad
Testade att lägga i basen. Den sitter där pga att porten inte skulle kommit plats bredvid annars. alltså det är med meningen
Har inte hunnit ta några kort då det varit fullt hela tiden.
Var iväg och fixade nya kablar igår på 120mm2, fast dessa blev alldeles för tjocka och jobbiga att böja. Fast då de inte hade några mindre så blev det att beställa lite ifrån blekingebilradio. Paketet bör vara hemma imorgon så då blir det att sätta fart igen Har förövrigt fixat lite små detaljer i bagaget medan man väntar på nya kablar som är prio1 just nu, samt 6" basport som också är påväg.
Hoppas få allt klart imorgon så man kan provspela lite grann iallafall, film kommer kanske på detta om det fortfarande är ljust ute när detta görs bilder kommer det iallafall
blev tyvärr inget kopplande överhuvudtaget idag. var tvungen att fixa lite saker innan besiktningen som är imorgon. Jag hoppas på blank papper men det återstår att se . Efter det så kommer jag ta tag i saker och förhoppningsvis få lyssna på lite musik i bilen, det var länge sen nu
Det gick inget vidare på besiktningen, 4st tvåor och en bra att veta. Ombesiktningen kommer ske 28 april så då kanske t.o.m de nya hjulen sitter på
Men nu till något roligare, har provspelat systemet nu, låter helt ok med tanke på att inget är inställt. Fast jag har lyckats få någon form av störning, så fort steget går igång så brusar det lite lätt? Detta sker även när inte lågnivån är i. Någon som har något förslag på vad det kan vara? Alltså detta hörs bara när man inte har något igång, så fort man sätter på lite musik så hör man det inte, alltså så hörs det väldigt lite men det är något som jag stör mig på i vilket fall. Kan det ha med inställningarna att göra?
Har även filmet lite hur det låter, kanske inte bästa filmen men man hör och ser lite iallafall.