2087
Sök

Angående: Inomhusträff i Malmö snart?

43 Inlägg
19 januari 2009
#21
vi e ett bra gäng också........

Intresset verkar ju finnas helt klart, arrangör?

Harsten

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
19 januari 2009
#22
Vilket Garage skall man vara i då? Jag kan ringa o kolla tillstånd ... No probs! big_smile


43 Inlägg
19 januari 2009
#23
Skit bra, vilket garage som gäller borde kvitta. Bara det e gott med space så

Harsten

DFFL
9 020 Inlägg
19 januari 2009
#24
EPHAS skrev:
Tja....

Vill inte vara negativ såhär i dessa deprimerande, kalla, fuktiga (inte alltid negativt med fukt dock) vintertider, men jag tror inte att alla har sina bilar ute såhär års?!

Självklart är det ju kul med blandade bilar, men på en sådan träff hade nog majoriteten bilar varit Volvo 740 med kapade fjädrar och "Drifting" Streamer... alternativ 318is E30 med motsvarande mods...

Hehe.... skämt osido, ni förstår säkert vad jag menar... jag tror inte de fetaste åken kommer ut förrän temperaturen ökar typ Mars/April. Själv tar jag ut min i början på Mars, trots att jag inte har en extrem eller "superspeciell" bil på något sätt....

Men blir det en träff så lovar jag komma med min äckelkräkvinterbil som jag inte tvättat sedan jag köpte den i Augusti smile

Ha de bäst alla!
MVH

ps. Bra initiativ för övrigt och tycker lätt vi ska ha en seriös motsvarande träff veckorna innan Elmia!

Någon får gärna rätta mig om jag kommer ihåg fel, men från bilderna från förra året så såg det ut som om folk trotsade snö och slask och körde med "finbilarna" till träffen.
Har även för mig att vissa inte ens bytte till vinterdäck.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 januari 2009
#25
Jill skrev:
Vilket Garage skall man vara i då? Jag kan ringa o kolla tillstånd ... No probs! big_smile

Kolla med garagen ute vid hamnen som Pakering Malmö äger. Nog där det e minst bilar som står!tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
19 januari 2009
#26
emijl skrev:
Jill skrev:
Vilket Garage skall man vara i då? Jag kan ringa o kolla tillstånd ... No probs! big_smile

Kolla med garagen ute vid hamnen som Pakering Malmö äger. Nog där det e minst bilar som står!tongue

Finns det flera vid hamnen eller räcker det om man säger det vid hamnen så vet dom? smile

/-08:an utan koll


1 120 Inlägg
19 januari 2009
#27
Jill skrev:
emijl skrev:
Jill skrev:
Vilket Garage skall man vara i då? Jag kan ringa o kolla tillstånd ... No probs! big_smile

Kolla med garagen ute vid hamnen som Pakering Malmö äger. Nog där det e minst bilar som står!tongue

Finns det flera vid hamnen eller räcker det om man säger det vid hamnen så vet dom? smile

/-08:an utan koll

Orkanen heter den... "glas huser å Det va Håkan på carpark ni ska prata med smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
19 januari 2009
#28
BMW_Galen_Tjej skrev:
Jill skrev:
emijl skrev:

Kolla med garagen ute vid hamnen som Pakering Malmö äger. Nog där det e minst bilar som står!tongue

Finns det flera vid hamnen eller räcker det om man säger det vid hamnen så vet dom? smile

/-08:an utan koll

Orkanen heter den... "glas huser å Det va Håkan på carpark ni ska prata med smile

Tack o bock! big_smile


993 Inlägg
19 januari 2009
#29
Jill skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:
Jill skrev:

Finns det flera vid hamnen eller räcker det om man säger det vid hamnen så vet dom? smile

/-08:an utan koll

Orkanen heter den... "glas huser å Det va Håkan på carpark ni ska prata med smile

Tack o bock! big_smile

Fint av dig att du ställer upp Jill.

Starta en Ny tråd och spika upp tid och datum, så kan alla anmäla sig där..

Annars kommer det typ aldrig bli av..

MVH Elias


1 120 Inlägg
19 januari 2009
#30
jag va på gång med en träff.. men jag flyttar till stockholm om 5 dagar sad

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

13 Inlägg
19 januari 2009
#31
Är på om bilen blir klar big_smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
19 januari 2009
#32
Kungen-EssE skrev:
Jill skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:

Orkanen heter den... "glas huser å Det va Håkan på carpark ni ska prata med smile

Tack o bock! big_smile

Fint av dig att du ställer upp Jill.

Starta en Ny tråd och spika upp tid och datum, så kan alla anmäla sig där..

Annars kommer det typ aldrig bli av..

MVH Elias

Har haft fullt upp. Ringer och kollar i morrn! smile


IT-H.ra
131 Inlägg
19 januari 2009
#33
Är på om jag fått min nya växellåda (igen) från Nissan sad

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 januari 2009
#34
Önskemål?

Fredag, Lördag eller Söndag? Vilken tid? Orkanen har bara öppet till 18...

Kanske 15-17 en lördag?
Senast redigerat av Jill (20 januari 2009)


43 Inlägg
20 januari 2009
#35
då folk jobbar o e aktiva en fredag samt kommer hem sent överlag vore en fredag att utesluta....
En lördag vore väl passande, 15-17 låter ju vettigt......

Harsten

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 januari 2009
#36
DSX skrev:
då folk jobbar o e aktiva en fredag samt kommer hem sent överlag vore en fredag att utesluta....
En lördag vore väl passande, 15-17 låter ju vettigt......

Då kör vi på en lördag 15-17 då jag oxå gillar upplägget big_smile

Kanske 7:e Februari?


Eldknast
915 Inlägg
20 januari 2009
#37
Jill skrev:
Önskemål?

Fredag, Lördag eller Söndag? Vilken tid? Orkanen har bara öppet till 18...

Kanske 15-17 en lördag?

När jag anordnade första träffen i Orkanen så fick jag ett passerkort av Carpark så jag kunde komma ner i garaget även efter kl 18. Så det borde inte heller vara något problem tidsmässigt. Det kräver bara att dom har någon som ansvarar för det som händer där nere.

Tänk på det ni andra som dyker upp på träffen också bara. Ni sabbar inte bara för er själva utan även för personen som arrangerar om ni inte sköter er.

Tiden är rolig när det går fort... :)

293 Inlägg
20 januari 2009
#38
skoj med inomhusträff. hinner nog inte bli klar med min bil till dess sad och lite tråkigt och komma i bruksbilen. får se, blir jag klar med bilen, så kommer jag ner

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 januari 2009
#39
firefreak skrev:
Jill skrev:
Önskemål?

Fredag, Lördag eller Söndag? Vilken tid? Orkanen har bara öppet till 18...

Kanske 15-17 en lördag?

När jag anordnade första träffen i Orkanen så fick jag ett passerkort av Carpark så jag kunde komma ner i garaget även efter kl 18. Så det borde inte heller vara något problem tidsmässigt. Det kräver bara att dom har någon som ansvarar för det som händer där nere.

Tänk på det ni andra som dyker upp på träffen också bara. Ni sabbar inte bara för er själva utan även för personen som arrangerar om ni inte sköter er.

Betalade ni P-avgift? Vad låg den på i timman?

Jag hoppas att folk är begåvade med sund förnuft och självfallet sköter sig ... annars lär dom väl få höra det av mig wink tongue


Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 januari 2009
#40
Static35 skrev:
skoj med inomhusträff. hinner nog inte bli klar med min bil till dess sad och lite tråkigt och komma i bruksbilen. får se, blir jag klar med bilen, så kommer jag ner

Våran lär inte heller bli klar. Antingen blir det vinterhinken man får åka med eller så lånar man till sig något haha...



Sök