EPHAS skrev:
Tja....
Vill inte vara negativ såhär i dessa deprimerande, kalla, fuktiga (inte alltid negativt med fukt dock) vintertider, men jag tror inte att alla har sina bilar ute såhär års?!
Självklart är det ju kul med blandade bilar, men på en sådan träff hade nog majoriteten bilar varit Volvo 740 med kapade fjädrar och "Drifting" Streamer... alternativ 318is E30 med motsvarande mods...
Hehe.... skämt osido, ni förstår säkert vad jag menar... jag tror inte de fetaste åken kommer ut förrän temperaturen ökar typ Mars/April. Själv tar jag ut min i början på Mars, trots att jag inte har en extrem eller "superspeciell" bil på något sätt....
Men blir det en träff så lovar jag komma med min äckelkräkvinterbil som jag inte tvättat sedan jag köpte den i Augusti
Ha de bäst alla!
MVH
ps. Bra initiativ för övrigt och tycker lätt vi ska ha en seriös motsvarande träff veckorna innan Elmia!
Någon får gärna rätta mig om jag kommer ihåg fel, men från bilderna från förra året så såg det ut som om folk trotsade snö och slask och körde med "finbilarna" till träffen.
Har även för mig att vissa inte ens bytte till vinterdäck.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.