hur avhjälps framhjulsdrift med handbroms om man aldrig kommer upp i fart, bara står och spinner! bilen e ju inte varm när man sätter sig, har ingen biltvätt i närheten, sommarsulorna e dessutom snyggare...
Visst är vintern rolig i början och vid julafton/nyår, då ska de vara snö. Men sen får den gärna försvinna, fast visst är de kul att åka på ställ Men nu vill jag ha vår också, har tid att åka på ställ nästa vinter igen, precis köpt bil så jag är lite rädd om den
lite jobbigt med all snö å is när bilen är så baktung å framhjuls driven visst ett par sandsäckar i motor rummet skulle kanske hjälpa eller ett par bly balkar men fan då kommer bilen inte bli glad på mig med all den extra vikten å dra
Tycker att det är hur kul som helst med snö och is. Passar min 740 utmärkt, eftersom den inte ä snygg så kan man lika gärna köra med överdrivet mycket ställ utan att bry sig om hur dä går med bilen om man åker av. 100% pure plåt (med diverse rostangrepp)
Vinter eller inte på Elmia.. Sommardäcken ska vara på då.. E så trött på detta vädret nu. Har ju inget eget garage (förutom detta) så jag får skruva på parkeringen.. Och nu går det bara inte..
snön ecklar mig, jävla vinter.. i börgan va de roligt men nu har ja köpt sommar bil men man får väll köra med vinter däck till augusti ,o i den här stan plogar dom ju sämre än min mormor som alldrig sett än traktor