Jag kan inte mycket om bilar och verkligen inte om 940 men ensak vet jag är att 850 är så jävla sköna att köra, älskar motorljudet och chassit e så snygg, gärna 95+ årsmodell med dom nyare ljusen. Mums!
Men min fassa har alltid sakt till mig, köp alltid den bil där det är många gubbar som ägare.
Jag kan inte mycket om bilar och verkligen inte om 940 men ensak vet jag är att 850 är så jävla sköna att köra, älskar motorljudet och chassit e så snygg, gärna 95+ årsmodell med dom nyare ljusen. Mums!
Men min fassa har alltid sakt till mig, köp alltid den bil där det är många gubbar som ägare.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
jag skulle lungt välja 940 (då jag kör båda) det är bättre vändradie lättare att mecka med och framför allt driver i rätt ände. nackdelen är att man inte alltid orkar byta däck varje gång man ska ut och leka. så 18"are över lever inte länge.
det beror väl bara på vilken ände du vill att det ska ryka i!!! samma skithög vilket du än väljer i övrigt! dessutom tror jag inte du tänkt köpa, du vill bara tjabba. vem fanken frågar andra vilken bil man ska köpa? det är väl något man själv väljer, annars måste man ju fullständigt sakna självförtroende!!
jag tror nog att den som fråga från början inte ville att andra skulle bestämma.han ville nog mer ha reda på nackdelar resp fördelar mellan de två olika modellerna, innan denna tråd spårade ur.