3735
Sök

om ni har lite tråkigt, ett tips:) P3 dokumentär

602 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Tja, kom hem från fjällen för ett tag sen och som vanligt när jag brukar köra eller åka långt så lyssnade jag på P3 dokumentär.
Och jag tänkte tipsa om det, om ni sitter här på garaget och vill lyssna på något annat än dunk dunk:P

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsido … ramID=2519

gå in här, sen klickar ni på "Här hittar du länkarna till poddradio/mp3" me röd text sen är det bara att skrolla ner och välja. väldigt intresanta vill jag lova.

Många är bra men jag kan rekomendera:
Polismorden i Malexander
Diskoteksbranden i göteborg
Åmselemorden
Och sen Millitärligan den är väldigt bra, faktikst kul och inte lika hämsk som dom andra 3.

Hoppas någon nappar, ni kan ju lägga en komentar om va ni tycker:rolleyes:

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

Häst
1 099 Inlägg
9 januari 2009
Lyssnade på den dokumentären om polismorden i Malexander när jag jobbade. Faktiskt väldigt intressant program!

Än är inte den sista idioten född..

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
672 Inlägg
9 januari 2009
Helt klart grymma dokumentärer... man blev sittandes kvar i bilen när man lyckats pricka in dom på söndagarna förr.

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Kanon..
1 473 Inlägg
9 januari 2009
Yes, har de flesta i mobilen.
"Svenska hackers" är riktigt intressant, hur småkids kan orsaka så stor skada hemma framför datorn.
Polismorden är som sagt jävla bra, den berör, men de flesta dokumentärer är riktigt bra hur som.

Permanently Banned
343 Inlägg
9 januari 2009
Har betat igenom de flesta flera gånger på jobbet.. skönt o ha i örat när man lastar lastbilen istället för musik eller alla surr som är på en styckegodsterminal smile

Dock tröttnade jag på dom när det kändes som man kunde alla meningar utantill tongue
kom då att tänka på att Lantz i P3 var för jävla bra.. så fixade lite Lantz i P1/P4 nu, klockrent!
Podradio är bland det bästa som finns just nu smile

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!

Kanon..
1 473 Inlägg
9 januari 2009
Lite MNK är riktigt fint att ha i örat ibland också så man får skratta lite smile

19 Inlägg
17 januari 2009
Lyssnade precis igenom dokumentären om morden i malexander, riktigt intressant. Det nämns ju om en tv dokumentär "vägen till malexander" nån som vet hur man kan få tag på den?

Sök