Tja, kom hem från fjällen för ett tag sen och som vanligt när jag brukar köra eller åka långt så lyssnade jag på P3 dokumentär. Och jag tänkte tipsa om det, om ni sitter här på garaget och vill lyssna på något annat än dunk dunk:P
gå in här, sen klickar ni på "Här hittar du länkarna till poddradio/mp3" me röd text sen är det bara att skrolla ner och välja. väldigt intresanta vill jag lova.
Många är bra men jag kan rekomendera: Polismorden i Malexander Diskoteksbranden i göteborg Åmselemorden Och sen Millitärligan den är väldigt bra, faktikst kul och inte lika hämsk som dom andra 3.
Hoppas någon nappar, ni kan ju lägga en komentar om va ni tycker:rolleyes:
i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone
Yes, har de flesta i mobilen. "Svenska hackers" är riktigt intressant, hur småkids kan orsaka så stor skada hemma framför datorn. Polismorden är som sagt jävla bra, den berör, men de flesta dokumentärer är riktigt bra hur som.
Har betat igenom de flesta flera gånger på jobbet.. skönt o ha i örat när man lastar lastbilen istället för musik eller alla surr som är på en styckegodsterminal
Dock tröttnade jag på dom när det kändes som man kunde alla meningar utantill kom då att tänka på att Lantz i P3 var för jävla bra.. så fixade lite Lantz i P1/P4 nu, klockrent! Podradio är bland det bästa som finns just nu
Lyssnade precis igenom dokumentären om morden i malexander, riktigt intressant. Det nämns ju om en tv dokumentär "vägen till malexander" nån som vet hur man kan få tag på den?