Sådärja, har änligen fått fast anställning, så nu kommer det förhoppningsvis hända lite
För tillfället letar jag som fan efter det perfekta takräcket, så att min hembyggda likkista kan hamna på taket, alltid redo att plockas ner när man inte kommer fram med bilen
Tillverkades ca 2004/2005
Om ni har nåt gammalt lastgaller lr takräcke ni vill sälja så säg till ska helst vara av gallertyp med ribbor, metall/trä spelar ingen roll
Har änligen fixat ett garage bara 50 meter hemmifrån, så nu kan man börja fixa med Forden som ska stå klar till sommaren.
Mål: Skön glidarbil till sommaren
Ford Fiesta mk1 -82 Helt original med 13000mil på mätaren Nästintill rostfri
Bilen kommer gå i oldschool/retro stuk och kommer vara lite av ett budget "bygge".
Har tänkt satsa på en lite seriösare rollning. Har länge funderat kring färgvalet, tanken var att "rosta" hela karossen, men eftersom det har blivit alldeles för vanligt så kommer jag istället köra på en matt *hemlig* färg
Mer säger jag inte, utan ni får helt enkelt kolla tråden
grym tråd:D bygg ett takräcke i trä... utan att lacka de så ser det snart gammalt ut o blir skit fränd kan ju även elda lite på de så blir det redigt fränt:D
grym tråd:D bygg ett takräcke i trä... utan att lacka de så ser det snart gammalt ut o blir skit fränd kan ju även elda lite på de så blir det redigt fränt:D
Kolla gärna min tråd med:D
tack! jo får väl bli nåt sånt när man får tid elda lite vore råballt!