Har köpt en frontbåge + 3 xenonljus som jag behöver få monterade på min Landcruiser. Kan ni rekommendera nån i Stockholm som kan sånt och som gör det till vettigt pris? Jag har fått tag på en snubbe som skulle fixa det till ett bra pris, men han har fullt upp med annat jobb just nu, och jag vill få det fixat så snart som möjligt.
det är tre Hella Luminator Xenon. Jag köpte de lätt begagnade på Blocket, så någon beskrivning har jag inte. Att göra de själv är helt uteslutet. Är synnerligen opraktisk :-)
det är tre Hella Luminator Xenon. Jag köpte de lätt begagnade på Blocket, så någon beskrivning har jag inte. Att göra de själv är helt uteslutet. Är synnerligen opraktisk :-)
okej ja jag vet ingen i stockholms området som gör sådana arbeten, men om du ångrar dig och vill montera själv så kan jag fixa en beskrivning som är busenkel. nästan svårt att misslyckas, t.o.m. min syster klarar de.
Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!
okej ja jag vet ingen i stockholms området som gör sådana arbeten, men om du ångrar dig och vill montera själv så kan jag fixa en beskrivning som är busenkel. nästan svårt att misslyckas, t.o.m. min syster klarar de.