tom jag som ej är någon fatast av saab i allmänhet väljer lätt saaben.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Golf. Undrar du varför så känner du inte Johlsson i Sundsvall väl och hans tycke och tänkande om Saab'ens inredning och exteriör, som är i det lamaste laget, plus att det inte finns någon själ i bilen, de är "lätt trimmade" och det är gubbar och yngre personer i hopp om lätta hästkrafter som köper dem, iaf om man ska tro mina egna polare som köpt, kört och sålt sina 93'or och 9000 med utsliten drivlina och rasade växellådor.
Så, det skulle bli Golfen i vilket läge, skick elr humör som helst. En "roligare - mindre" bil med historia, själ och ett hav av möjligheter gällande styling, tuning och valmöjligheter... inget som du kan säga om en Saab. Men what the hell, det är tur att alla inte tycker likadant, hur spännande skulle det då vara, så kör på det som du anser själv, blir ju svårt att köpa en bil genom att lyssna på en fanatiker som mig själv. ;0