Kommer nog förmodligen köpa denna Xperia 1 mobilen från sony eriscsson. om ni har den säg vad ni tycker om den. jag vet att jag kommer nog få några som tycker att den är dålig och vissa bra. har själv kikat på den på datan och ser rätt okej ut. och andra sidor så som zatzy så sa vissa att dom är helt nöjd med den. men vill veta vad ni tycker om den
och om vi säger så här då
HTC Touch PRO vs X1 vilken är bäst typ samma funktioner på dom båda
kan tlläga en sak till den har ju gps. är det som en vanlig gps att den där pricken rör på sig när man går cyklar eller åker bil dit man sa. ni som har dom där mobilerna. hur är dom gps:erna. för visst rör sig den där pricken i vilken position man är i och att den rör sig när man själv rör sig
Senast redigerat av Saleenkungen (14 januari 2009)
Polaren köpte nyss en X1 och jag själv köpte mig en HTC Touch HD.. Kan säga att båda telefonerna är väldigt bra. Dock kan jag tycka att det är lite pilligt att komma åt på X1's skärm för många saker är väldigt små men på HTC'n är det inga problem. Lite ovant att skriva på tangentbordet som X1 har men det finns ju tilläggsprogram så du kan få en telefonknappsats på skärmen också.
Vad du än gör gå inte och köp x1án så fruktansvärt seg, buggig hemsk heltenkelt.... en av deras modeller som dom släppte allt för fort... kör en iphone så kommer du bli 110% nöjd!
Jag har själv en HTC Touch Diamond sen i somras och är sjukt nöjd med den! Väldigt skön telefon med många funktioner, dock så är ljudet när mnn lyssnar på musik under all kritik. Men eftersom X1an under skalet är en HTC så är nog den inge bättre. Har själv testat en X1a också och visst, sjyst lur men som flera redan har sagt så är den seg i menyerna.
Inte så konstigt att X1:an är seg om det är en Sony Ericsson. Själv kör jag nog på iPhone nästa gång
Visste du inte att X1 va SE? Nu ska man inte dra alla SE över samma kant, har en C902 just nu..är inte så jättenöjd med den, föredrar min gamla k800 mkt mer MEN deras Walkmans är riktigt fina
HTC är grymt seg även den, inte så konstigt kanske?`nej det blir att vänta på nästa OS (windows mobile) eller en Iphone för min del. Fast lite sugen på Nokia 5800 när den nu släpps? bra pris har den också.
vet att mångsa har sagt att x1 är seg. men funderar ändå på den. den lär väll inte försvinna på affärerna till sommaren?? . för har råd då i mitten av sommaren. och kommer vara väldigt bra i framtiden sen också.
den har ju gps också. kan vara bra att den navigerar också. typ den där pricken som rör sig när man åker bil eller går. vad man gör.
vet att mångsa har sagt att x1 är seg. men funderar ändå på den. den lär väll inte försvinna på affärerna till sommaren?? . för har råd då i mitten av sommaren. och kommer vara väldigt bra i framtiden sen också.
den har ju gps också. kan vara bra att den navigerar också. typ den där pricken som rör sig när man åker bil eller går. vad man gör.
Kommer garanterat finnas bättre mobiler till sommaren.