Monster_Femma skrev:
wooowwww läste allt till slut.hahaha vilken tråd, lite rolig iaf.för det första så ser jag att många invandrare tar åt sig när någon säger bmw är turkbil och för det andra så finns det ganska många smyg nassar här, vilket är tragiskt.vi är alla här av en anledning.jo vi gillar våra bilar.jag är själv jugge och jag äger en m5 medans min brorshaaaaaa äger en m3 och jag kommer inte på att någon sa till mig turkbil.istället har det kommit svenska ute på stan, jag inte känner och sagt jävligt grym bil istället.medans ett antal invandrare kollar snätt på mig när jag kör ute på stan.
i dagens läge så ser jag att marioteten av invandrare kör jappsar, såsom celica, galant, corolla och ett antal bmw 3-serie. men de är kanppast pizzabagare, utan små pojkar som nyss har tagit körkort.
jag skulle inte ha nått emot att någon kallade bmw för juggebil istället.men tyvärr är det inte så, de är tyskar.och de gör en jävla bra jobb med sina bilar.
det var någon som nämnde att de flesta invandrare jobbar 10-15 timmar om dan.kanske bara pizza bagare, men de flesta jobbar vanlig tid, vad jag vet.utan vad jag vet så är det svenskar som jobbar mycket övertid och ändå så kör de sina småbilar med 1.4 l motor.så vart försvinner pengarna då? jooo svenskar tänker bara på en dag i veckan.när ska fredag komma så jag kan supa ihjäl mig.pallar inte jobba osv.medans de verkan har hus eller båt.(gäller vanliga svennsons) men en invandrare tar nån drink på krogen och går hem och lägger sig för att sen jobba nästa dag för att få ihop pengar för en bra tysk bil och lever i sin nybyggda hus eller en lägenhet ute på stan.
själv så jobbar jag mina 7.5 tim och utan någon som hellst övertid.jag prioriterar inget om det är många som tror det.utan jag får ihop mina 100k till semester varje år, med bara händerna i fickorna, och kopplar av på en skön strand i 5 veckor.
har jag fel så kom med synpunkter.
så vart hamnar jag i för grupp? turk? knappast.
MVH