3185
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
16 november 2010
#2881
Helt rätt... man bygger inte för att någon annan ska va nöjd. Man bygger för att man själv ska bli nöjd och trivas och då spelar det inge roll om det totalt spårar ur  lol

Freak SHOW... du det e ju bara förnamnet tycker jag det ser ut som smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

2 103 Inlägg
16 november 2010
Trådstartare
#2882
WooDMaN skrev:
Freak SHOW... du det e ju bara förnamnet tycker jag det ser ut som smile
fan va bra !!  big_smile då e jag på rätt väg lol lol

Ljud freak !
928 Inlägg
Osponsrad
1 631 Inlägg
17 november 2010
#2884
Najs med pimpat trappräcke smile Rejäla armstöd du fått till. Inbyggda vibratorer har dom oxå smile hehe.. Snyggt som vanligt och alltid skoj med updates.

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 410 Inlägg
17 november 2010
#2885
woow ser super najst ut. smile

Gött mos
1 096 Inlägg
2 103 Inlägg
17 november 2010
Trådstartare
#2887
Bmw_Bertil skrev:
and the show gose on big_smile
big_smilebig_smile

2 103 Inlägg
17 november 2010
Trådstartare
#2888
BudgetDunkaren skrev:
Najs med pimpat trappräcke smile Rejäla armstöd du fått till. Inbyggda vibratorer har dom oxå smile hehe.. Snyggt som vanligt och alltid skoj med updates.
smile tack ...just så..bra med vibbar för tennis armbåge om man har det tongue

2 103 Inlägg
17 november 2010
Trådstartare
#2889
volvo_pure_power skrev:
woow ser super najst ut. smile
big_smilebig_smile

2 103 Inlägg
17 november 2010
Trådstartare
#2890
Nitrometanskada skrev:
Ser förjevvla bra ut smile
smile blir nog bättre när det e klart, men tack smile

Team Carkings
2 300 Inlägg
17 november 2010
#2891
Gillar panelen ni satt vid trappan smile Ungefär en månads konsumering om det varit jag wink Man e fan inte nyttig asså =/
Bra jobbat!


Designer.
1 260 Inlägg
17 november 2010
#2892
Nog inget som kommer falla mig i smaken. Men roligt att följa ändå, är ju samma jobb nedlagt oavsett om man gillar utseendet eller ej!

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

536 Inlägg
17 november 2010
#2893
Asså Matte, dina projekt är GRYMMA!!! big_smile O så får man ju själv lite bra tips big_smile btw, vad är de för tjocklek på mdf skivan till dörrarna? 23mm? (: Tack på förhand big_smile

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
17 november 2010
#2894
MIKK0 skrev:
Nog inget som kommer falla mig i smaken. Men roligt att följa ändå, är ju samma jobb nedlagt oavsett om man gillar utseendet eller ej!
Det av en vuxen kommentar!  Bra inställning smile

Ja gillar såna här 2much byggen! (vore dumt å säga nått annat när ja bygger likadant själv)

Å vet att många stör sig på såna här plastbyggen, men sen finns det en del där ute som uppskattar va man gör pga av all tid/ork det tar att bygga en sån här plastraket å sånt tycker ja är värt mkt!


Lite off topic men kunde inte hålla mig tongue

Rock On Pain!


2 103 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
#2895
kalleJa skrev:
Asså Matte, dina projekt är GRYMMA!!! big_smile O så får man ju själv lite bra tips big_smile btw, vad är de för tjocklek på mdf skivan till dörrarna? 23mm? (: Tack på förhand big_smile
haha tack då smile
tror de va 12 mm mdf jag bygger på tongue bafflarna gkorde jag ur 19 mm

2 103 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
#2896
eplamojje skrev:
MIKK0 skrev:
Nog inget som kommer falla mig i smaken. Men roligt att följa ändå, är ju samma jobb nedlagt oavsett om man gillar utseendet eller ej!
Det av en vuxen kommentar!  Bra inställning smile

Ja gillar såna här 2much byggen! (vore dumt å säga nått annat när ja bygger likadant själv)

Å vet att många stör sig på såna här plastbyggen, men sen finns det en del där ute som uppskattar va man gör pga av all tid/ork det tar att bygga en sån här plastraket å sånt tycker ja är värt mkt!


Lite off topic men kunde inte hålla mig tongue

Rock On Pain!
Kan bara hålla med ...va en ok kommentar MIKKO, respekterar den totalt smile

jag har hört det förrut av andra när jag byggde mitt vita bygge 2008 tongue...men så bygger jag för att de e roligt å för min egen del ,å sen gjort tråden för att kunna förmedla vad jag gör å lite hur man gör så folk som inte vet eller kan vågar prova att bygga å föra den sk plast konsten vidare big_smilelol

som du sa eplamojje: men sen finns det en del där ute som uppskattar va man gör pga av all tid/ork det tar att bygga en sån här plastraket å sånt tycker ja är värt mkt!

-kan inte säga det bättre själv smile minns många av dom som kollade mitt 2008 bygge å deras positiva kommentarer sitter i skallen ännu smile

2 103 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
#2897
Nu ligger det ett väldigt stort Drakhuvud hemma väger ca 3-4 kg...belyst i den öppna munnnen med sk eld tyg med fläkt big_smile

....hehe undrar vart den kommer placeras, e det drakarnas rike tema så ska det ju fasiken in en fet drake mm i bilen:P lol

ska försöka ta en bild senare ikväll på lilla drak skallen ...kameran e på jobbet smile
//peezzz folkz

1 101 Inlägg
18 november 2010
#2898
Haha detta kommer bli sjukt!!! Alltid skoj när de spårar ut big_smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

2 103 Inlägg
19 november 2010
Trådstartare
#2899
Woojen skrev:
Haha detta kommer bli sjukt!!! Alltid skoj när de spårar ut big_smile
big_smilebig_smiletongue

429 Inlägg
19 november 2010
#2900
Säger som föregående talare. Blir alltid roligare när det spårar ur big_smile big_smile



Sök