2003
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

2 103 Inlägg
31 januari 2011
Trådstartare
#3541
lite OT tyvärr, som jag inte vill ha i tråden ,men vill bara meddela att det ev kommer bli lite mindre med updates i tråden under en tid hmm
Vakna å logga in på gorg i morse å ser min 94e utmärklese ..KUL men inte detta:

Upplysning om sundhet och "netikett" (Information)
Det här meddelandet har skickats till dig personligen från en moderator eller en administratör för att upplysa dig om grundläggande förhållningsregler på Garaget:

* Var trevlig och respektera andras åsikter. (Allmänna regler: 1§)
* Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. (Allmänna regler: 1§)
* Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning. (Allmänna regler: 1§)

För mer information om regler och vilkor se "regler" på framsidan.

30:e januari 2011, kl 22:18 Mottaget: 31:a januari 2011, kl 07:25


Detta löjligt lol då jag ALDRIG misskött mig på garaget.org å har alltid respekterat folk...är tvärtom, bjuder på mig själv till 110%  big_smile
..delar med mig å hjälper till med det jag kan ,med allt folk frågar om å svarar alltid seriöst med respekt å glada smileys för att folk inte ska kunna missuppfatta en skrivande text smile
..finns en längre förklaring i min blogg om detta wink

Jag tar detta med ro wink mailade å fråga vad som försgår men var ingen som hade större kolla på det tyvärr fick jag till svar , men va ju trevligt med att jag fick svar wink
ta det inte så hårt..den gilla jag ...ingen vill väl bli påhoppad för nått som inte är sant roll

men att mer eller mindra anklaga mig för nått som är ren osanning å jag är dessutom själv admin å super admin på olika forum, så vet hur saker ska skötas ..varför skulle jag vara korkat här ? lol
e rätt dumt om man har sponsorer lol

..har lite svårt att gilla detta just nu, bara för nån ogillar mig, så gör dom en anmälan å jag får skit  som admin etc inte kollar fakta om, hur sanningen är..
detta är inte hela världen OK wink men jag lever efter mottot: sanningen kommer alltid först..man kan ju kolla upp saker först innan man gör såhär mot en person som mer eller mindre bor i & på garaget smile

så kommer vara inne på garaget, men kommer nog ev pausa updates ett tag .pga av detta.

Ska fundera på detta ett tag så får vi se ...jag gillar ,uppskattar verkligen er ALLA  big_smile som följer tråden å mitt bygge mm, men när forumet dissar en så känns det lite mindre kul å ladda upp saker just nu.

Så detta inlägg är INTE för att provocera fram nån debatt i min tråd eller för att skapa nån ny tråd eller disskution wink

.för min tråd vill jag hålla ren å snygg MEN ville delge med mina tankar just nu
...hoppas ni förstår...kommer säkert bilder mm senare ..kommer plåta vidare under byggets gång å sopara bilderna men när dom kommer upp det kan jag inte svara på just nu.... just nu gick liksom luften ur sad

kommer såklart lägga upp mina bilder i projektrådar på andra forum under tiden som vanligt wink

Å jag dissar INTE admins eller moderators på garaget.org dom har garanterat massor att göra & hålla reda på men ibland kan det gå lite väl fort med knapp trycken


Mvh //Matte

Ljud freak !
928 Inlägg
31 januari 2011
#3542
Lite ot ! Men har gått med gatbilar för att kunna följa tråden vidare smile


dB Jägare!
732 Inlägg
31 januari 2011
#3543
Riktigt tråkigt när sådant händer!
OT som inte gillas men påpekar att jag blir härmed medlem
på gatbilar för att fortsätta följa ditt bygge! smile

Mvh Wiesel

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
31 januari 2011
#3544
Letar febrilt efter GILLA knappen men finner den inte... Mycket bra skrivet och väldigt tråkigt att det blir så här. Hoppas du kommer att fortsätta att uppdatera här när det känns rätt igen.

Glider över till det andra forumet så får jag se dina balla bilder i alla fall.


Håller på dig. och på återseende hoppas jag i detta forum.

//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

258 Inlägg
31 januari 2011
#3545
Först gör dom Stickans bil offline sen varnar dom dig Pain? Vad är detta..? Nä, får bli att följa dig på Gatbilar istället då... För följa projektet vill jag! Och något negativt har jag då aldrig sett dig häva ur dig smile


48 Inlägg
31 januari 2011
#3546
Lite OT jag med, men blev just medlem på Gatbilar för att läsa dina galenskaper smile

Ser annars riktigt bra ut!

MVH

34 Inlägg
31 januari 2011
#3547
För jäkla tråkigt då jag följt tråden rakt igenom & om jag inte lider av någon större synskada eller minnesförlust så har DU alltid skött snacket på den goda sidan!
Skiter fullständigt i hur OT jag är.. här ska det fixas medlemsskap på gatbilar!

KEEP UP THE GOOD WORK Mvh!

535 Inlägg
31 januari 2011
#3548
Ja Garaget.org vet iallfall hur man värver medlemmar till gatbilar:)
här e 1 till snart:)
Senast redigerat av DKn (31 januari 2011)


1 229 Inlägg
31 januari 2011
#3549
jag byter också dit ett tag! smile man vill ju absolut inte missa detta grymma projekt! big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 januari 2011
#3550
ja då blir det ju att  logga in där hehe har ju trots allt ett konto där så

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 103 Inlägg
31 januari 2011
Trådstartare
#3551
dunkar gärna in mängder med godis bilder å text i tråden igen...har bott här på garaget sen 2006-07-31 så känns trist, men när man vet att man inte gjort nå fel så blir ju motivationen inte så hög att ladda upp saker just nu wink

å göra en anmälan e ju inget svårt heller bara klicka på anmäl ..bara för en person gav kritik om min bil å jag gav med gott skratt tillbaka att de var ok å tycka så å repspekterade det smile ..jag blev inte ledsen över det alls lol ..alla får ju tycka vad dom vill, inte mig emot big_smile

Herregud man vinner ju liksom inte 1 miljon eller förlorar 1 miljon när folk röstar eller skriver som dom vill ...forumet är ju till för att dela tankar å tycken smile

bygger ju för min skull som dom flesta redan vet... för att det är roligt big_smile
alla gillar inte allt är ju inget mer med det wink

..tog bort kommentaren som skrevs av kritiker ..för att.. då många följer mitt bygge å tråd mm ...för jag tyckte inte att folk skulle reta sig på personen som skrev det, å rösta ner stackaren etc hmm
vet hur folk kan vara på garaget.org när det blir lite tokigt, för folk tycker som dom gör å tyckte det var onödigt man lär sig efter 5 år på garaget smile

Var bara en vänlig tanke med allt, därför raderade jag kommentarerna...i nu lägget skulle jag sparat dom så admin själv kunde se vad som jag skrevs men trodde inte sånt skulle behövas på garaget ...för det fanns inget illa i det jag gjorde smile

....finns inte en kommentar på garaget som är argt skrivet av mina tusentals inlägg mm...
Så mailade denna info till support på gorg ....men fick ju ett ganska ..nja luddigt svar att jag kunde anmäla tillbaka men va sjutton gör det för skillnad smile
....jag gör inte sånt ..inte min grej..sånt slukar energi ..precis som detta gör just nu:(
å att jag skulle spara konversationen..men vem orkar tänka så ...jag raderade ju allt för att det INTE skulle bli skit av det...å så blir det det iallafall .

verkar som det är hur man vänder rumpan så sitter den bak lol


å till den som anmälde ..jag har inget otalt med dig eller så smile
..du har din frihet att tycka vad du vill det respekterar jag..har byggt bilar i många år så är van att ta kritik ..lovar smile
å jag har min frihet att ta bort kommentarer under mina bilder. Så inga hard feelings alls mot dig,wink gav dig bara några varma tips på vägen mot mer kontakter inom bilvärlden då du är rätt ung smile å gällande en annan sak hade inte en aning om att du smällt bilen .

det som triggat till hur det är nu, är ju att det gått lite väl fort för admins å dra förhastade slutsatser..lämnade tom mitt tel nr i mailen så kunde dom få ringa mig, så vi kunde klara upp det, men fick ett mail svar istället..fine  ..men hur man tydde det var ju ,,som sagt luddigt..väljer å inte publicera allt vad som skrevs .. av olika anledningar.

men gillar denna: Moderators De gör endast sitt bästa för att upplysa, tillrättavisa och hjälpa alla medlemmar efter bästa förmåga så att vi alla får en trevlig sajt att vistas på

. å det får man genom att inte kolla hur det verkligen ligger till ..sitt bästa  ??? då skickar man tex ett PM å frågar ..brukar jag göra som admin/moderator på dom forum jag sitter på sedan länge..allt har 2 sidor..så svårt är det inte ..tar lite tid men vill man ha ett bra forum å vara admin/moderator får man ta sig den tiden å inte bara ta för givet wink



men hoppas kunna vara tillbaka snart igen:) å känner nån admin för att komma med ett litet förlåt i tex PM så är det helt ok wink

puss & kram på er allihopa cool
Senast redigerat av PAIN (1 februari 2011)

Volvonörd
1 187 Inlägg
31 januari 2011
#3552
Men va fan, nu måste man ju regga sig där med... Eller jag lånar nog tantens inlogg på gatbilar istället!!! Stå på dej mannen o jag står för det jag skrev i bloggen: Ja då jag inte känt dej så länge men tillräckligt länge för att inse att du ser ut som en elak djävel med dina tatoos m.m. o ingen man vill möta i mörk gränd pga nån obetald skuld, men så träffar man dej o du visar totalt motsatta sidan om man märker hur dj*vla trevlig du är så kan man inte mer än längta tills nästa gång man träffar dej o får snacka skit! Du är den du är o det är du bäst på! SÅ FORTSÄTT ATT VARA DU!!!!!!!!!!!

Hörs över luren samt i garaget när du minst anar det älskling! puss i ljumsken tongue haha

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

46 Inlägg
1 februari 2011
#3553
Nu tappa garaget 200+ läsare? tongue tråkigt att behöva se sånt här, säger som dej pain allt har 2 sidor. Visst kan admins lägga fel beslut ibland men detta var då lite väl.(vet hur det är,är själv admin på vissa sidor.) Nu ska jag iallafall regga mig på gatbil smile Lycka till med det grymt grymma bygget! Mvh Holma

Volvo 240 projektbil!. kika gärna på:n :)

333 Inlägg
1 februari 2011
#3554
gatbil here we come..... får ju inte missa en bild av detta sjuka bygge:D


2 103 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
#3555
vill bara påpeka att tråden inte är död vet bara inte när  ..jag uppdaterar den igen wink

...personen som anmälde mig till admin/moderator som grundade till detta uppehåll i tråden har fortsatt å skriva jag förklarat varför förrut varför jag inte svara på hans kommenater uta tar bort dom..men verkar inte riktigt gå in ?  ..regelbrott nu ? jupp..så anmält personen nu för bla provokation, trollning mm som det nu framstår som .....

så nu kankse admin/moderators förstår att dom gjort fel wink
jag har inte ens behagat svara på personens kommentar i gästboken eller tagir bort den för admin å andra att se.

Nån ursäkt om det lilla feltrampen från admins har inte kommit ännu men vi får hoppas det komme nu efter detta så vi kan kramas i tråden igen smile
/peeez pain

1 535 Inlägg
2 februari 2011
#3556
PAIN skrev:
vill bara påpeka att tråden inte är död vet bara inte när  ..jag uppdaterar den igen wink

...personen som anmälde mig till admin/moderator som grundade till detta uppehåll i tråden har fortsatt å skriva jag förklarat varför förrut varför jag inte svara på hans kommenater uta tar bort dom..men verkar inte riktigt gå in ?  ..regelbrott nu ? jupp..så anmält personen nu för bla provokation, trollning mm som det nu framstår som .....

så nu kankse admin/moderators förstår att dom gjort fel wink
jag har inte ens behagat svara på personens kommentar i gästboken eller tagir bort den för admin å andra att se.

Nån ursäkt om det lilla feltrampen från admins har inte kommit ännu men vi får hoppas det komme nu efter detta så vi kan kramas i tråden igen smile
/peeez pain
Hoppas de löser sig!! De är ditt bygge som gör att så många andra får inspration ATT fortsätta med sina egna byggen, Har man tröttnat på sitt, så går man in på din tråd å ser hur du å dina grabbar håller på å våldtar bilen big_smile så är all inspiration tillbaka.

Är ett nöje att följa er!

////Obx

Spl Dynamics/db Akuten

Tok i sina bästa dar
386 Inlägg
2 februari 2011
#3557
Tycker de är jävligt tråkigt med allt som hänt, jag har följt tråden sen ni byggde garaget kanske inte komenterat så aktivt men följt alla uppdateringar, nu lär man ju bli medlem på gatebil märker jag smile stå på dig !

tjooolihoo

2 103 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
#3558
Obx skrev:
PAIN skrev:
vill bara påpeka att tråden inte är död vet bara inte när  ..jag uppdaterar den igen wink

...personen som anmälde mig till admin/moderator som grundade till detta uppehåll i tråden har fortsatt å skriva jag förklarat varför förrut varför jag inte svara på hans kommenater uta tar bort dom..men verkar inte riktigt gå in ?  ..regelbrott nu ? jupp..så anmält personen nu för bla provokation, trollning mm som det nu framstår som .....

så nu kankse admin/moderators förstår att dom gjort fel wink
jag har inte ens behagat svara på personens kommentar i gästboken eller tagir bort den för admin å andra att se.

Nån ursäkt om det lilla feltrampen från admins har inte kommit ännu men vi får hoppas det komme nu efter detta så vi kan kramas i tråden igen smile
/peeez pain
Hoppas de löser sig!! De är ditt bygge som gör att så många andra får inspration ATT fortsätta med sina egna byggen, Har man tröttnat på sitt, så går man in på din tråd å ser hur du å dina grabbar håller på å våldtar bilen big_smile så är all inspiration tillbaka.

Är ett nöje att följa er!

////Obx
tack smile kul å höra smile

2 103 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
#3559
Torger skrev:
Tycker de är jävligt tråkigt med allt som hänt, jag har följt tråden sen ni byggde garaget kanske inte komenterat så aktivt men följt alla uppdateringar, nu lär man ju bli medlem på gatebil märker jag smile stå på dig !
trevligt att du gillar tråden ..uppskattas smile

håller med att det e tråkigt men nån jäkla stolthet har jag i kroppen wink jag kan ta kritik mm utan problem smile..men ta skit utan reson där drar jag gränsen smile

...om jag gjort nå fel så kan jag erkänna utan problem ,(men inte i detta fall) sen så går man vidare wink

men e ju trist att garaget.org inte kan ens höra av sig å bara:
det vart lite fel eller ber om ursäkt hände ett misstag...*dom tycker jag tar det lite för hårt* har jag fått till svar iallafall Visst, är en skit sak egentligen.. men dom har sin policy å jag har mina gränser wink

.......vissa har stoltheten.. å vissa kan tydligen inte svälja sin, är ju inte direkt svårt å göra flera 100 tals personer nöjda i denna tråd genom att skriva in några enkla bokstäver om att det skedde ett misstag eller dylikt smile

trist ...har ju tom meddelat imorse till dom om att personen fortsätter å att jag inte kommenterar ämnet till personen för jag orkar inte med energi slukare, utan låter dom ta hand om det istället, men ingen som hört av sig till mig om detta heller....så mmmm.

kan ju inte heller starta en sk aktion om ärendet på forumet för då provocerar jag eller utför trollning å det vill jag absolut inte göra , är inte min stil smile har bloggat om det å mailat supporten, men får ingen respons om att det skett ett misstag..mycket tråkigt sad

så är en rävsax situation just nu ...men ett par enkla ord i tex pm så är tråden igång igen å allt är glömt ...alla är nöjda smile
//mvh Matte

88 Inlägg
2 februari 2011
#3560
tråkigt att en kan förstöra för så många...

Renault Sport
Ljudbygge väntar!


Sök