2284
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

3 187 Inlägg
2 februari 2011
#3561
riktigt tråkigt att höra detta.. men hoppas tråden kommer igång igen! blir att registrera sig på gatbilar och kolla vidare där annars! riktigt coolt bygge har du iaf!

är det denna killen som skrev eller? "Aerodynamik"


2 103 Inlägg
3 februari 2011
Trådstartare
#3562
big-jepp skrev:
riktigt tråkigt att höra detta.. men hoppas tråden kommer igång igen! blir att registrera sig på gatbilar och kolla vidare där annars! riktigt coolt bygge har du iaf!

är det denna killen som skrev eller? "Aerodynamik"
Stämmer wink ...å jag provocerar inte nu så admins  svarar bara artig å hjälpsamt på en fråga wink..-Ja

å denna fortsätter ...kul att gorg tar en 18 åring som gillar å provocera folk mer på allvar än en 3 barns farsa med eget företag ,som hängt på gorg i 6 år utan några som helst probs... med en av dom största projekttrådarna å feta galleri bygg bilder mm tongue
å nu sa jag kanske nåt som kan provocera å bryta mot reglerna men jag har yttrande frihet..den finns i lagen smile

jupp e trist men får se när vi kommer igång igen med tråden, kollar varje dag men ännu ingen sorry från admin eller moderators från nått håll...gatbilars sida ökar medlems antalet rejält på just nu ..trist för gorg för e ju mindre folk som ser gorgs reklam då också vilket i långa loppet innebär mindre raklam intänkter för dom.

känner bara att ibland måste man sätta ner foten när admin /moderators inte kan medge att dom gjort ett misstag så farligt är det ju inte big_smile
Senast redigerat av PAIN (3 februari 2011)

2 103 Inlägg
3 februari 2011
Trådstartare
#3563
kollade tråden 438976 besökare i tråden big_smile

..måste ju vara rätt uppskattad tråd big_smile

Jag får mail,PM , sms , telefon samtal i mängder nu varje dag ...tack alla för ni gillar å ger support MEN säger som till alla ..när gorg kan skippa denna skit sak å bara ge efter med att *det blev fel *

Så kommer jag gladeligen uppdatera igen i tråden....tills dess blir det mest skrivande då å då.
//mvh Matte Pain

2 103 Inlägg
3 februari 2011
Trådstartare
#3564
INFORMATION !

Har som ni vet försök få respons från garaget.org å deras administration, men dom har ju tydligt visat att dom skiter i vad folk säger å gör om det inte är nått som är fel i bara deras ögon tongue
å nope ingen ursäkt ännu å lär ju inte få det heller.

DETTA ska i mina ögon inte behöva påverka er längre smile big_smile
Jag tackar er alla för positiva kommentarer , mail, sms  , pm  under dessa dagar skiten har hållit på ......


Jag har fått en sjuuuk respons från users, vänner, sponsorer som tycker jag visat mitt tydliga tycke om detta nu i en positiv anda,genom att sätta ner foten smile

Så nu vet vi hur saker funkar här på gorg...

MEN jag SKITER i dom nu.... å för eran skull, vänner, biltokar, bil ljudsnördar å plastnings sniffare å annat löst folk ,kommer jag nu köra vidare i denna tråd igen from lördag efter jag varit i garaget med mina fortsatta galna upptåg å bilder. big_smile big_smile

Så hoppas ni kommer va lika tokiga å följa tråden igen tongue big_smile
(även om ett annat forum kommer kanske få nån bild mer wink )

lite ny bygg info:
ny nya airbrush färgerna mm är på ingång så det snart kan börja målas här å där tongue
ett paket från www.blueride.se med massa mer Dioder/LED´s är på ingång också mer ljus till folket.
för er som e nyfikna å vill ha lite toalett läsning så kommer nya tidningen gatbilar.se ut på fredag med ett större repotage om bygget smile
fanns även en liten notis i nya bilsport nr3 om bygget smile

NU F**CKING KÖR vi å skiter i andra big_smile big_smile
Mvh //Matte Pain
Senast redigerat av PAIN (3 februari 2011)

1 535 Inlägg
3 februari 2011
#3565
UNDERBART!!! Då är kvällarna räddad igen!!

Spl Dynamics/db Akuten

dB Jägare!
732 Inlägg
3 februari 2011
#3566
Härligt Pain! Väntar med spänning! big_smile

282 Inlägg
3 februari 2011
#3567
Kanon! Du gör ett bra jobb och din tråd underhåller mig på jobbet smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
48 Inlägg
3 februari 2011
#3569
Ser framemot nästa update ! big_smile

95 Inlägg
3 februari 2011
#3570
OT: Det är bra att Du står på dig, synd att inte få någon respons tillbaka som du skrivit tidigare, lite dålig stil av adm... men nog om det smile
Sjukt kul att du fortsätter Bygget här på garaget ändå så vi alla har något att njuta av varje vecka big_smile big_smile
Keep it upp:D

I rather go low and loud insted of fast and invisible

SMR | SM Racing
651 Inlägg
3 februari 2011
#3571
Fan vad härligt Pain! längtar tills på lördag big_smile

SM Racing

volvoraggare
4 776 Inlägg
3 februari 2011
#3572
älskar denna tråd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 074 Inlägg
3 februari 2011
#3573
Trevligt Pain...
Följer denna dagligen även om jag inte skriver helatiden!
Jag har ju själv hållt på med billjud ett tag men jag skulle ALDRIG någonsin få för mig att lägga ner den energin och arbetet ni lägger ner,jag är såååå jävla impad på detta bygget så du anar inte.. ska stå och dreggla på denna i Rättvik i sommar! Får väl skaffa haklapp tills dess så jag inte orsakar vatten skador i bilen... big_smilebig_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Ljud freak !
928 Inlägg
3 februari 2011
#3574
GOOOOOOOO PAIN GOOOOOOOOOOO big_smile Följer din tråd på garaget å gatbilar smile


744 Inlägg
3 februari 2011
#3575
skönt att se att du skiter i va dom tycker å kör på med bästa tråden på hela g.org ser fram emot elmia nu

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Billackerare
231 Inlägg
3 februari 2011
#3576
Faan Va Bra!!!!! smile

Man har det inte roligare än man gör på sig!

3 187 Inlägg
3 februari 2011
#3577
Putte-Penzel skrev:
Faan Va Bra!!!!! smile
riktigt skönt att höra PAIN! längtar redan till uppdate!


19 Inlägg
3 februari 2011
#3578
Skönt å höra att du fortsätter med tråden igen:)


2 103 Inlägg
3 februari 2011
Trådstartare
#3579
thanks folk smile

paket ska hämtas ut imorgon ..airbrush färgerna mm ligger på posten...YES big_smile

Truckdriver
258 Inlägg
3 februari 2011
#3580
Härligt att läsa att du inte ger upp med att uppdatera hos här på G.org.

Kör hårt!!!

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg


Sök