Sjukt rolig tråd att läsa kommer båda bilarna ställas ut på elmia ? Oj förlåt menar "Billllen" och Bilen eklart
kul å höra Min blir inte klar till Elmia, men Evilaudios kommer dånande infinna sig där
vart ska du ställa ut din ska du ha den i eskilstuna när de är utstälning där??? tänkte komma dit å kolla på den då om du ska dit å ställa ut den
den kommer finnas lite överallt finns en prelilimär lista i min presentation..den kan komma att ändras lite när alla event har fasta datum..kan då tillkomma fler
D e lika lattjo varje gång man kikar in hit, men kan inte bli annat me er 2 galningar i samma garage. Jupp numera har du ju ett garage pain
jupp men e ju inget mot ditt hangar garage haha http://www1.garaget.org/archive/34/33879/28614/28614-1017764.jpg men alltid lika trevlig när man kommer ner å får låna det i några dagar för å putsa inför Vallåkra sen med super nice boende å god hemma lagad mat ...vad kan slå det .... har ju blivit en årlig tradition att komma ner på skåne slätten
Frugan ser fram emot d årliga besöket så hon kan göra sin rotfruktsblandning i ugnen !
mycket impad av arbetet!!! har själv provat på att bygga lite multimedia nu så jag fattar vilket enormt kunnande som ligger bakom. ska bli mycket kul att höra och se irl