Jag måste säga att jag blev helt överraskad över hur jävligt Jetten spelade..fy fan..det var så att tarmarna vred sig.. jag och Jeppe var å hälsade på dig på lördagen!!!
Jag måste säga att jag blev helt överraskad över hur jävligt Jetten spelade..fy fan..det var så att tarmarna vred sig.. jag och Jeppe var å hälsade på dig på lördagen!!!
de e väl lite de som e meningen..;D;D
Tarmen vred sig när jag såg dig hahahahaha
jo ja brukar ha den effekten på folk.. WATT ARE U LOOKING AT??
Ja Pain ordning och reda låter som du det *ler* ja ja ska man göra nått så gör det ordenligt! Det gör ni ju båda två... ni tar ju i ordentligt iaf. Och bra blir det!!
Ja Pain ordning och reda låter som du det *ler* ja ja ska man göra nått så gör det ordenligt! Det gör ni ju båda två... ni tar ju i ordentligt iaf. Och bra blir det!!
jupp e som en kraftig förstoppning ...bara klämma på utav helvete sen brakar det lös
Det här blir riktigt nice Pain Lika bra att göra det seriöst och snyggt när man ändå håller på ju, det gillas. Man blir ju 100% nöjdare med bilen när den är klar sen också mot ifall man bara slängt in allt huller om buller. För även om det inte syns så vet man ju om det själv
Gillar både volvon och jettan . Stoppade in hyvve i den lite snabbt på elmia men drog ut den lika snabbt för ville spara mina sista celler
Säger som någon annan vågade dock inte säga hej och samtala med dig då du såg jätte farlig ut och jag fruktade för att du skulle låsa in mig i bilen och spela någon gammal dänga med anna book
Gillar både volvon och jettan . Stoppade in hyvve i den lite snabbt på elmia men drog ut den lika snabbt för ville spara mina sista celler
Säger som någon annan vågade dock inte säga hej och samtala med dig då du såg jätte farlig ut och jag fruktade för att du skulle låsa in mig i bilen och spela någon gammal dänga med anna book
GL HF Grabbar.
HAHAHA Örjan .... Du får spara lite hår på huvet så slipper det här hända igen... hahah..
Senast redigerat av Manne_11 (23 april 2009)
<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
GL HF Grabbar.
HAHAHA Örjan .... Du får spara lite hår på huvet så slipper det här hända igen... hahah..
Tror att pain's volvo kan bli riktigt snygg när den är färdig. Gillade jettan starkt också, jag såg den på elmia. Spelade bra gjorde den också. Vad heter låten som du spelade på videon pain länkade?
Ja det återstår att se haha...men ska nog bli bra
låtnamnet stod i kommentarerna under filmklippet Zushi - Lala Song