fan pain fick för mig att jag läst att du skulle svetsa igen bakdörrarna men kanske har blandat ihop det med någon annan tråd eller liknande.. Ser riktigt jävla bra ut iallafall
Nja nu va det B-stolparna då jag har spons från Brl vill jag inte gå rakt ut med vart det inhadlades då det inte va hos Brl blir inte riktig sjyst mot min sponsor som du säker förstår...då det kom från ett annat stereoföretag kostar endel dock 129 kr per meter ...fast jag gav inte det pga av olika anledningar //Mvh
pian de blir ju riktigt snyggt härliga dörrsidor ni har byggt länktar till dom är färdiga & ska bli roligt att se vad du ska ha röret till men var är de 11 dagar kvar till??? /// hackev8
11 dagar tills bilen ska vara klar...sen ska den till Norge å gatebil
fan pain fick för mig att jag läst att du skulle svetsa igen bakdörrarna men kanske har blandat ihop det med någon annan tråd eller liknande.. Ser riktigt jävla bra ut iallafall
nope de va inte min bil som skulle svetsas ihop dörrar på, men hade andra planer för utsidan...men inte detta år dock...blir tajt med tiden kan man säga
Börjar se riktigt bra ut!! Nu ska det bara hinna bli klart oxå, men det tror jag ni fixar!! Ser fram imot att se det live!
Tjickaboo nere på skåneslätten
Jupp hade blivit klart i tid ,med möjligen endel små modds kvar Fick besked idag att Norge trippen är inställd av olika anledningar....synd...men till Norge ska den iallafall bara annat datum ....men vi kämpar på iallafall för å se om vi klarar deadlinen;)
Å ni får väl ha *beds & breakfast* redo för det är klart att den kommer till Vallåkra nu Den kommer nog få höras i erat garaget å det kommer höras till grannen ..det utlovas...bara plocka ner porslinet då annars kommer det ner
vad kör du med för spraylim till innertaket? Testat Micros Autoleads spray, men håller ju inte måttet, släpper bara! Har du nåt dunder spraylim?
Hare bra!!
kör med DLS spraylim....Autoleads spray e ju helt ok....hade ju fasiken biltemas förra året på innertaket å det satt ju som berget å Autoleads spray å dls e ju ännu bättre
annars kan du ju köra mekonomens lim Karosseri/Plastlim / Lim/tätning Artikelnr: 41-LO35179 Artikel: Karosserispraylim Beskrivning: Loctite 3923 Fabrikat: Spray 400 ml Fabrikat: Loctite Info: Speciellt lämpat för limning av porösa material och som kontaktlim inom de flesta användningsområden som t ex limning av textil, skumgummi, innertak, isoleringsmattor mm. Snabblimmande Info: Loctite Pris: 275.00 kr
joo men jag måste ju erkänna att jag tycker du kommer långt med utsidan denna säsong.. riktigt fin som sagt
Tackar
nja utsidan e ju just nu bara inrednings detaljer på hahaha massor på taket blir nya spons dekaler mm på utsidan i nya färger mm annars inte så stor skilnad mot förra säsongen