Är så grymt imponerad av detta bygge och hur kreativa ni är. Är ju inte lite nyfiken på vad hålet/tunneln genom baslådan ska vara till Kommer allt att flockas eller ska du klä det med tyg eller något liknande.
Hoppas bara du hinner färdigt i tid, för jag misstänker att det är en del kvar.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Är så grymt imponerad av detta bygge och hur kreativa ni är. Är ju inte lite nyfiken på vad hålet/tunneln genom baslådan ska vara till Kommer allt att flockas eller ska du klä det med tyg eller något liknande.
Hoppas bara du hinner färdigt i tid, för jag misstänker att det är en del kvar.
// Victor
Kul å höra Lådan mm kommer att kläs med tyg....tyget påminner lite om flockning i sin struktur. sen kommer vissa detaljer ....lackas...å endel kläs med annat ....framtiden får utvisa vad det blir sen
Vi lär nog hinna klart i tid...även om det är *endel* kvar Tyvärr blev Norge resan inställd av olika själ från olika håll ... men det gör att vi har några dagar till på oss i galna garaget ,att göra dom mer fina extra detaljerna som vi annars inte hade hunnit med, då hade vi får riva lite efter Norge resan för att göra klart det sista...vilket vi nu sipper göra
Men fullt krut kommer läggas på bygget ändå citerara Metallica: ...Until it sleeeeeeeeps //Mvh