När man äntligen hade bestämmt sig så passar inte dom ***** fälgarna bilen
Så jag kolade upp några i nästan samma pris klass och såg då dessa som kan vara nåt man vill ha men kan fan inte bestämma mig för vilka jag skall ha åååå jobbit som fan men du tänkte jag att de finns nära 97k personen som har samma intresse som kig som kan hjälpa mig och självklar så är det ju ni
så var sälla och kolla igen dessa 5 fälgar och tänk er att dom sak sitta på min bil fantasiera er inte bort eller kom med egna förslag om vilka ni rekommenderar.... Mvh Pouria!!!
Hur måga gånger för ma rösta?? För då har du hundra röster på nummer 3 från mig:)
hahhhh gött att du vill anstränga dig men du får bara en röst men imon kommer jag lägga upp resulat om vilka jag har beställt tar in röster från överallt xD
Hur måga gånger för ma rösta?? För då har du hundra röster på nummer 3 från mig:)
hahhhh gött att du vill anstränga dig men du får bara en röst men imon kommer jag lägga upp resulat om vilka jag har beställt tar in röster från överallt xD
Okej men jag har försökt nu då! Men de vore coolt med svarta fälgar och kromad kant på din vinröda bil!