Jag ska tyvärr ta mig ännu längre bort.. Åker utomlands på en längre tid till våren, förhoppningsvis ska även gt:n med. Tur iaf att det finns forum, så man behöver ändå inte känna sig så ensam..
Åfan, vart bär det av? Ska du visa upp finaudin i tyskland kanske?
Mvh Tommy
Ännu längre bort, hela vägen till Kroatien och medelhavet.
För övrigt så tycker jag att det är alldeles för få Audifanstaster överlag, men dom andra behöver kanske bara lite tid att förstå vilka bilar som är världsbäst..
Jag ska tyvärr ta mig ännu längre bort.. Åker utomlands på en längre tid till våren, förhoppningsvis ska även gt:n med. Tur iaf att det finns forum, så man behöver ändå inte känna sig så ensam..
Åfan, vart bär det av? Ska du visa upp finaudin i tyskland kanske?
Mvh Tommy
Ännu längre bort, hela vägen till Kroatien och medelhavet.
För övrigt så tycker jag att det är alldeles för få Audifanstaster överlag, men dom andra behöver kanske bara lite tid att förstå vilka bilar som är världsbäst..
Ojsan, det var inte dåligt Får önska dig/er en trevlig resa!
Jaa, det är sant. Det tar tid för vissa innan de tar sitt förnuft till fånga
Härligt å se att en GT får sig en trevlig make over bra jobbat. Haft en sådan som första bil och även en coupe quattro, ur-quattro och en å annan till GT coupe Har lite coupe delar liggandes fortfarande och stötfångare å baksäte å kanske nå mer oxå så hojta till om du saknar något så kanske kanske det finns.
Hoppas du och resten av ditt GT gäng kommer upp på en H.A.C.K träff nästa sommar