2352
Sök

760 tic "terror machine" breddas och bygger om till 2dr T5R uppdate 20100303 mini uppdate: börjat bygga motorn

Volvoskadad
6 017 Inlägg
14 mars 2009
pimpad740 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
pimpad740 skrev:

gör de du annars så bestämmer vi när vi fixar de smile

i morron ska ja till garaget iaf big_smile ska försöka komma ihåg kameram så ni får en uppdate hur den ser ut med breddade fram skärmar smile har börjat fundera lite på om man inte skulle slänga på 850 front ist för s90 fronten..  börjar bli lite vanlig nu tycker ja tongue  va tror ni??

Nja på 850 front, hellre x70 fronten tongue

jo men det är ju fortfarande något rätt många har iaf hmm men vi får se..  har lite större beslutsångest nu hmm känner att inte tiden räcker till riktigt så jag funderar på om jag ska byta bakskärmen på 940 å snygga till den lite å ha den å åka i till sommaren ist och ha 760n som lite längre tidsprojekt..  men får se..  kommer ju fortsätta med bygget i vilket fall men kanske inte lika mkt som förut i så fall

Ja men bara du inte ger upp, tråkigt med projekt som blir halvfärdiga.

Jonas

812 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
pimpad740 skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Nja på 850 front, hellre x70 fronten tongue

jo men det är ju fortfarande något rätt många har iaf hmm men vi får se..  har lite större beslutsångest nu hmm känner att inte tiden räcker till riktigt så jag funderar på om jag ska byta bakskärmen på 940 å snygga till den lite å ha den å åka i till sommaren ist och ha 760n som lite längre tidsprojekt..  men får se..  kommer ju fortsätta med bygget i vilket fall men kanske inte lika mkt som förut i så fall

nej nej för fan..  säljer ju den inte halvfärdig så nån annan an få äran när den är klar tongue skrotar då häldre den än å sälja tongue

man lever bara en gång..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
15 mars 2009
pimpad740 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
pimpad740 skrev:

nej nej för fan..  säljer ju den inte halvfärdig så nån annan an få äran när den är klar tongue skrotar då häldre den än å sälja tongue

Rätt anda det! big_smile

Jonas

300 Inlägg
15 mars 2009
pimpad740 skrev:

de är lika dant med min 142'a häldre skroten en att den säljs,

812 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
142R skrev:
pimpad740 skrev:

de är lika dant med min 142'a häldre skroten en att den säljs,

jo men det går ju inte att uppskatta tiden man har lagt ner på den och pengarna dessutom..  vist får jag ett par 100k så kan man väl börja prata men annar5s är det skroten som gäller i första hand..

man lever bara en gång..

99 Inlägg
16 mars 2009
hur går de för dig ??? eller sitter du bara vid datorn jämnt??? hahaha

526 Inlägg
16 mars 2009
update update update update update update update update update update update update  update tongue

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
container_johan skrev:

jo då de går framåt men har inte hunnit med så mkt tongue har varit mkt ute i huset å fixat jue smile men ska försöka hinna med lite idag effter jag bytt bakskärmen på busomobilen smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/596477_40tce9.jpg
lite bulig smile men de ska fixas tongue

man lever bara en gång..

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Tiiiseen skrev:
update update update update update update update update update update update update  update tongue

ska försöka göra de idag smile har lite bilder på kameran..  kan slänga upp dom ikväll om jag kommer ihåg smile

man lever bara en gång..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
17 mars 2009
pimpad740 skrev:
container_johan skrev:

jo då de går framåt men har inte hunnit med så mkt tongue har varit mkt ute i huset å fixat jue smile men ska försöka hinna med lite idag effter jag bytt bakskärmen på busomobilen smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/596477_40tce9.jpg

Blev så efter lite lek eller? tongue

Jonas

99 Inlägg
17 mars 2009
mårten ska inte ha körkort haha mårten du har bara två lägen på gasen haha

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
pimpad740 skrev:
container_johan skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/596477_40tce9.jpg

Blev så efter lite lek eller? tongue

humm roll ja de kan man siga..  tjejens kusin vågade inte köra tillbax bilen för han tyckte de va för mkt mos tongue va typ 100m hem så ja tänkte de ja då får ja väl köra..  kom 25 meter sen stog ett träd på sidan ja inte tänkte på tongue  men men..  nu är de bytt..  ska slipa spackel nån dag nu bara sen är den klar för mkt bus i sommar big_smile

man lever bara en gång..

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
container_johan skrev:

vadå?? jag har aldrig kört med skola, har ju lärt mig allt sj tongue då är de ju allt eller inget som gäller tongue

man lever bara en gång..

99 Inlägg
17 mars 2009
pimpad740 skrev:
container_johan skrev:

vadå?? jag har aldrig kört med skola, har ju lärt mig allt sj tongue då är de ju allt eller inget som gäller tongue

full gas eller inge alls ???

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
container_johan skrev:
pimpad740 skrev:
container_johan skrev:

full gas eller inge alls ???

precis tongue

man lever bara en gång..

526 Inlägg
17 mars 2009
pimpad740 skrev:
Tiiiseen skrev:

ska försöka göra de idag smile har lite bilder på kameran..  kan slänga upp dom ikväll om jag kommer ihåg smile

blev de inga bilder tongue

812 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
Tiiiseen skrev:
pimpad740 skrev:
Tiiiseen skrev:

nä fan glömde ju kameran tongue å vart inga bra bilder med mobilen..  ska leta rätt på bilderna ja lova dig så slänger ja upp dom tongue (om jag hittar kameran hemma nu röran inför flytten tongue

man lever bara en gång..

526 Inlägg
18 mars 2009
pimpad740 skrev:
Tiiiseen skrev:
pimpad740 skrev:

nä fan glömde ju kameran tongue å vart inga bra bilder med mobilen..  ska leta rätt på bilderna ja lova dig så slänger ja upp dom tongue (om jag hittar kameran hemma nu röran inför flytten tongue

heheh gör så tongue

203 Inlägg
24 mars 2009
nu tycker jag väl att det snart är dags å regga bilen mårten smile så man får se den snart smile keep upp the good work!! big_smile

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

812 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Zeth_Filth skrev:
nu tycker jag väl att det snart är dags å regga bilen mårten smile så man får se den snart smile keep upp the good work!! big_smile

haha jaa lugn i stormen tongue har ju snyggat till 940n nu så ja har nå roligare att åka i än golfen i sommar sen håller jag på för fullt ute i huset tongue men ska göra en dag eller 2 snart så blir de en stor uppdate för så mkt är det inte kvar nu..  de är rutbågarna som är det stora bekymmret men rosendorf skulle dyka förbi nåndag å kolla på de så då blir det säkert bra big_smile

man lever bara en gång..

Sök