i morron ska ja till garaget iaf ska försöka komma ihåg kameram så ni får en uppdate hur den ser ut med breddade fram skärmar har börjat fundera lite på om man inte skulle slänga på 850 front ist för s90 fronten.. börjar bli lite vanlig nu tycker ja va tror ni??
Nja på 850 front, hellre x70 fronten
jo men det är ju fortfarande något rätt många har iaf men vi får se.. har lite större beslutsångest nu känner att inte tiden räcker till riktigt så jag funderar på om jag ska byta bakskärmen på 940 å snygga till den lite å ha den å åka i till sommaren ist och ha 760n som lite längre tidsprojekt.. men får se.. kommer ju fortsätta med bygget i vilket fall men kanske inte lika mkt som förut i så fall
Ja men bara du inte ger upp, tråkigt med projekt som blir halvfärdiga.
jo men det är ju fortfarande något rätt många har iaf men vi får se.. har lite större beslutsångest nu känner att inte tiden räcker till riktigt så jag funderar på om jag ska byta bakskärmen på 940 å snygga till den lite å ha den å åka i till sommaren ist och ha 760n som lite längre tidsprojekt.. men får se.. kommer ju fortsätta med bygget i vilket fall men kanske inte lika mkt som förut i så fall
nej nej för fan.. säljer ju den inte halvfärdig så nån annan an få äran när den är klar skrotar då häldre den än å sälja
nej nej för fan.. säljer ju den inte halvfärdig så nån annan an få äran när den är klar skrotar då häldre den än å sälja
de är lika dant med min 142'a häldre skroten en att den säljs,
jo men det går ju inte att uppskatta tiden man har lagt ner på den och pengarna dessutom.. vist får jag ett par 100k så kan man väl börja prata men annar5s är det skroten som gäller i första hand..
hur går de för dig ??? eller sitter du bara vid datorn jämnt??? hahaha
jo då de går framåt men har inte hunnit med så mkt har varit mkt ute i huset å fixat jue men ska försöka hinna med lite idag effter jag bytt bakskärmen på busomobilen
jo då de går framåt men har inte hunnit med så mkt har varit mkt ute i huset å fixat jue men ska försöka hinna med lite idag effter jag bytt bakskärmen på busomobilen
humm ja de kan man siga.. tjejens kusin vågade inte köra tillbax bilen för han tyckte de va för mkt mos va typ 100m hem så ja tänkte de ja då får ja väl köra.. kom 25 meter sen stog ett träd på sidan ja inte tänkte på men men.. nu är de bytt.. ska slipa spackel nån dag nu bara sen är den klar för mkt bus i sommar
ska försöka göra de idag har lite bilder på kameran.. kan slänga upp dom ikväll om jag kommer ihåg
blev de inga bilder
nä fan glömde ju kameran å vart inga bra bilder med mobilen.. ska leta rätt på bilderna ja lova dig så slänger ja upp dom (om jag hittar kameran hemma nu röran inför flytten
ska försöka göra de idag har lite bilder på kameran.. kan slänga upp dom ikväll om jag kommer ihåg
blev de inga bilder
nä fan glömde ju kameran å vart inga bra bilder med mobilen.. ska leta rätt på bilderna ja lova dig så slänger ja upp dom (om jag hittar kameran hemma nu röran inför flytten
nu tycker jag väl att det snart är dags å regga bilen mårten så man får se den snart keep upp the good work!!
haha jaa lugn i stormen har ju snyggat till 940n nu så ja har nå roligare att åka i än golfen i sommar sen håller jag på för fullt ute i huset men ska göra en dag eller 2 snart så blir de en stor uppdate för så mkt är det inte kvar nu.. de är rutbågarna som är det stora bekymmret men rosendorf skulle dyka förbi nåndag å kolla på de så då blir det säkert bra